return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!!

M5
hmm waarom heb ik het gevoel dat ik ook deze meeting ga mislopen...

cinema is natuurlijk asociaal groot , en erg donker.....dusse ik voel hem al aankomen...

1ste plek leek me veel beterrr..
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5

enne als het te druk is dan verwijderen we wel ff een paar people

:whip:

whaha ja dan neem je je snoepje.. en gebruik je je versiertruucs.. ist zo leeg.. werkt dat niet.. dan gebruik je die van mij.. heel te leeg..
mansie
TRANCE ENERGY Daar is ie dan weer. Een vet feest in Utreg. Lekker dichtbij, kan gewoon naar huis kruipen. Wel jammer dat Marco V of Armin er niet bij zijn.

Voor dit weekend zou ik vast zeggen: Alaaf, het is weer Carnaval. Je gewoon ff een beetje laten vol lopen... Dan maakt het ook niet uit of het Kl*t* muziek is. Maar volgend weekend is het weer spacen !!
Helaas geen 40.000 party-people, maar slecht 30.000, dankzij Burgermeester Brouwer. Het zou te gevaarlijk zijn???

Zijn er van die gevaarlijke mensen dan?? :conf:
Ik zie wel een hoop mensen die via dit forum proberen samen te scholen een bepaalde lokatie... :p

Ik zou maar uitkijken als ik jullie was, zo heb je de BvD achter jullie aan... :toothless

Maar goed. CU in a week. Energy, Trance Ernergy 2002 !!! Yes.
Mansie
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Henkie_henk

whaha ja dan neem je je snoepje.. en gebruik je je versiertruucs.. ist zo leeg.. werkt dat niet.. dan gebruik je die van mij.. heel te leeg..

Ik dacht dat we geen zinloze posts meer zouden neerzetten, en vooral niet van dat irri offtopic gedoe :rolleyes: dat betekent dus dat als je niet naar TE gaat dat je dan maar ergens anders gaat posten:o

anyway, we komen met alle niet-Nderlandse TA's ook wel langs wippen :) Het kaartje staat al op m'n forumpje :) Dan snappen zij ook wat de wensen zijn enzo :)
John
ishet nou bij de '8' of bij et pijltje of bij de tribunes of in de chillout of in zaal 2:D???:conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland