|
|
| M5 |
hmm waarom heb ik het gevoel dat ik ook deze meeting ga mislopen...
cinema is natuurlijk asociaal groot , en erg donker.....dusse ik voel hem al aankomen...
1ste plek leek me veel beterrr.. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
enne als het te druk is dan verwijderen we wel ff een paar people
:whip: |
whaha ja dan neem je je snoepje.. en gebruik je je versiertruucs.. ist zo leeg.. werkt dat niet.. dan gebruik je die van mij.. heel te leeg.. |
|
|
| mansie |
TRANCE ENERGY Daar is ie dan weer. Een vet feest in Utreg. Lekker dichtbij, kan gewoon naar huis kruipen. Wel jammer dat Marco V of Armin er niet bij zijn.
Voor dit weekend zou ik vast zeggen: Alaaf, het is weer Carnaval. Je gewoon ff een beetje laten vol lopen... Dan maakt het ook niet uit of het Kl*t* muziek is. Maar volgend weekend is het weer spacen !!
Helaas geen 40.000 party-people, maar slecht 30.000, dankzij Burgermeester Brouwer. Het zou te gevaarlijk zijn???
Zijn er van die gevaarlijke mensen dan?? :conf:
Ik zie wel een hoop mensen die via dit forum proberen samen te scholen een bepaalde lokatie... :p
Ik zou maar uitkijken als ik jullie was, zo heb je de BvD achter jullie aan... :toothless
Maar goed. CU in a week. Energy, Trance Ernergy 2002 !!! Yes.
Mansie |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
whaha ja dan neem je je snoepje.. en gebruik je je versiertruucs.. ist zo leeg.. werkt dat niet.. dan gebruik je die van mij.. heel te leeg.. |
Ik dacht dat we geen zinloze posts meer zouden neerzetten, en vooral niet van dat irri offtopic gedoe :rolleyes: dat betekent dus dat als je niet naar TE gaat dat je dan maar ergens anders gaat posten:o
anyway, we komen met alle niet-Nderlandse TA's ook wel langs wippen :) Het kaartje staat al op m'n forumpje :) Dan snappen zij ook wat de wensen zijn enzo :) |
|
|
| John |
| ishet nou bij de '8' of bij et pijltje of bij de tribunes of in de chillout of in zaal 2:D???:conf: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|