return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 
TrancEaddict meeting Trance Energy 16-02-2002 !!!

Flipper01
quote:
Originally posted by John
oh ja lindsey komt ws ook mee trouwens (weet nie of ze mee gaat meeten...misschien laten ze me wel alleen zoeke:D),maar dan weten jullie dat. mensen die ooit is een post hebben gedaan die niet in de smaak viel kunnen dus beter wegblijven:P

Hehe, ik heb gelukkig nooit wat verkeerds gezegd :p Ik heb die hele thread maar links laten liggen..

Hier ff wat over TE, dit stond op de site van ID&T, wel handig om te weten voor de slikkers onder ons:
quote:

Let op!
Tijdens Trance Energy zal er een zeer streng zero tolerance beleid worden gevoerd. Dit vanwege het nulbeleid van de gemeente Utrecht wat zowel voor hard- als voor softdrugs geldt. Bij deze ben je gewaarschuwd om teleurstellingen te voorkomen!

Parkeerroutes Jaarbeurs:
Om een zo vloeiend mogelijke doorstroom van bezoekers te waarborgen adviseren we alle bezoekers die met de auto naar Trance Energy willen komen om vanaf de ringweg de officiële wegwijs borden richting de Jaarbeurs te volgen.

Eénrichtingsverkeer Trance Energy
Op Trance Energy zal, net zoals op Innercity het geval was, het éénrichtingsverkeer worden ingevoerd. Dit voorkomt vervelende opstoppingen op de knelpunten in de gangen. Bezoekers van Trance Energy doen er verstandig aan vooraf even goed te bekijken hoe het
éénrichtingsysteem in zijn werk gaat opdat ze hier zo weinig mogelijk hinder van ondervinden.

Misschien is het handig om ff een nieuwe thread te starten met een poll waar we de meeting zullebn houden... :conf:
Miss Proximus
0.00 uur, Chillout, bij de tribunes....HOPPA geregeld :D
Flipper01
quote:
Originally posted by Miss Proximus
0.00 uur, Chillout, bij de tribunes....HOPPA geregeld :D

Op zich een goed idee, maar zijn er ook tribunes? ;)
!_PeTrUs_!
Oei Oei tribunes...

Doet me weer denken aan de Heineken Music hall en TIESTO!!!!!

|PeTrUs| says: *Woeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*

Maar ik kom niet haha. Ik sla na de slechte ervaring in Heerenveen dit feestje maar over.

Ik hoop dat jullie net zo'n vette avond hebben als ik vorige week in de HMH met tijsje!!

GReeTZ
Miss Proximus
Komt er ook iemand van jullie welles op de id&t site?

nieuwtje: er komt een filmpremière in de chillout. vorig jaar was er ook film. met tribunes ertegenover. dus nu ook tribunes en anders wel stoelen.....dus....klaar :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland