return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Prisonbreak-tråden

Laszlo
Någon som kollar? Fänglsande serie. Bokstavligt talat. De första två avsnitten är ganska medelmåttiga, men sen blir det bara bättre och bättre. Bästa serien jag sett - helt klart. Kollade på fem avsnitt igår - var tvungen att se "bara ett avsnitt till". Kan inte uttala mig om det är bättre eller sämre än Lost eftersom jag bara sett ett avsnitt av Lost - det tyckte jag sög elefantkönsorgan, så jag har inte kollat på några fler avsnitt av den serien.

Jag har kollat på den åtta första avsnitten av PB än så länge, men vi kanske inte ska posta några spoilers för de som följer serien på trean? Första avsnittet sändes ju i måndags.
zoric
Orkade varken titta på TV eller ladda hem det. Men ska skärpa mig så snart som möjligt. Jag lovar.

Annars är bästa fängelseserien Oz och kommer nog alltid att vara min favoritfängelseserie för alltid.
Kamelen
OZ är en av de bästa serierna jag nånsin sett..eller vi säger såhär.. OZ är bland det bästa underhållning tv kan ge.. finns bara en sak som är bättre.. och det är ståupp-komik .. gillar oxo Scrubs och även ER =)

serier som buffy vampyrmördaren förstår jag inte hur det går igenom ekonomimässigt.. men men =)

OZ for zie presudant!!!!! ade bisi är min favorit =) tur att han är med i Lost så även den serien har nått att skryta med..

gillar serier bättre än filmer..man får bättre koll på karaktärerna..osv.. en mini serie som är nice, ehm.. vad heter den =) (=..

öhm.. humm .. ahh "band of brothers"

=) kram!
(= kram!

edit

glömde nämna prison break =) .. det är ok serie.. lite mycket "missar" dock.. som man får "förlåta" för att serien ska bli vattentät =)
Laszlo
quote:
Originally posted by Kamelen öhm.. humm .. ahh "band of brothers"

=) kram!
(= kram!

edit

glömde nämna prison break =) .. det är ok serie.. lite mycket "missar" dock.. som man får "förlåta" för att serien ska bli vattentät =)

Där satt den - glömde helt bort Band of Brothers. Finns inget som slår BoB, och precis som du konstaterade finns ett gäng logiska luckor i Prison break, och lite för många avgörande händelser sker av ren slump/tur, men det spelar ingen roll. Serien äger ändå. Peter Stormare äger! :)
K-PAXian
Kollade på första avsnittet, sen så blev det inte något andra avsnitt. Gillade inte detta - trots Stormare.

Oz ftw! Inget kan klå den serien när det gäller fängelseserier. Möjligen KF (Kvinnofängelset) bara för att det är så fängslande. (höhö) :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden