|
|
| lacksesepsotygh |
| quote: | Originally posted by zoric
Hoppas det är bra, för Oz är den bästa fängelseserien jag har tittat på och den är fan classic. Annars har jag en del vänner som har tittar på Prisonbreak, de laddar hem förstås, ingen tittar på TV3. |
förutom oz finns det bara en fängelseserie jag vet av... och det är kvinnofängelset :). med den konkurrenten är det inte så konstigt att oz är den bästa. men jag kanske är väldigt oinsatt när det gäller serier om fängelser. finns det någon jag möjligtvis missat? |
|
|
| Laszlo |
| Så vitt jag vet så är det bara dessa tre. Å andra sidan är jag inte den som följer speciellt många serier. |
|
|
| zoric |
Jag tycker att Oz var en riktigt bra serie och att den är mycket bättre än de serier som görs idag även om det inte är fängelseserier, och yes, Kvinnofängelset suger, Haha :D
HBO's och Fox serier är de allra bästa tycker jag i alla fall. ABC har väl några bra också, men inte lika bra serier som de två andra.
Annars tycker jag att det är positivt att det dyker upp en serie som den här i Sverige. Det var på tiden att man en fängelseserie startades, och vem visst är det TV3 som sänder den. Repriserna av serien kommer väl förmodligen att gå på ZTV när första säsongen är över, men det är inget man går och tänker på nu, bara att det har varit så jämt. |
|
|
| hustler |
Såg alla 13 avsnitt som hittils har gått på flyget från Singapore till Brisbane. Kvalitén på den här serien är ju makalös, så sjukt välgjord! Började nästan gråta när jag fick reda på att det typ är två månader kvar till sändningen av avsnitt 14 i USA.
Stormare är förövrigt grym! Han får mindre credd än vad han förtjänar här hemma.. |
|
|
| zoric |
| Funderar på att ladda hem alla avsnitt eftersom jag missade igår också. Orkade inte fixa tv'n som hade gått sönder på Söndagsmorgonen :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|