|
|
| Laszlo |
hmm...saxat från forumet på IMDB.com
| quote: | I've read on other threads that season 1 isn't over yet... just an hour ago I watched an episode announced as the season finale... I live in Guatemala and every single show is behind at least 3 episodes from what they air in USA, that's why I don't think this was the season finale... but does anyone know anything about that???
P.S. Tonight's episode was the one where they "kill" agent Hale and they're trying to escape, but it turns out that they replaced a pipe and T-Bag threatens Michael at the end... which was the last episode they aired on USA???
| quote: | | they cut the one season into two, so that was the fall finale, not the season finale. It comes back in March to finish off the season, I think 9 more episodes to go. :) |
|
Tydligen består hela serien av 22 episoder, vilket ju de flesta serier gör - skillnaden är bara att de delat upp den över två säsonger... |
|
|
| Kamelen |
serien kommer hålla på länge länge.. han som skriver skiten har 3 år av serien i huvvet.. och vissa av skådespelarna har längre kontrakt
hur som hellst.. goda nyheter nu
lite smajlisar till det
=)=)
(=(=
=) =) (= (= =) =) (= (=
=) (= =) (= =) (= =) (=
==)=)(=(=(= )= )=) (= =)
sådär
Scrubs har precis börjat igen =) (ny säsong) .. lätt den roligaste serien =) asbra humor.. kram kram!
(= -!kram!- =) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Kamelen
serien kommer hålla på länge länge.. han som skriver skiten har 3 år av serien i huvvet.. och vissa av skådespelarna har längre kontrakt
hur som hellst.. goda nyheter nu
lite smajlisar till det
=)=)
(=(=
=) =) (= (= =) =) (= (=
=) (= =) (= =) (= =) (=
==)=)(=(=(= )= )=) (= =)
sådär
Scrubs har precis börjat igen =) (ny säsong) .. lätt den roligaste serien =) asbra humor.. kram kram!
(= -!kram!- =) |
Där ser man...scrubs gillar jag inte alls...blev arg och ledsen igår när jag satt och väntade på det andra avsnittet av Simpsons, men ICKE. Då börjar scrubs istället. Läge för fler smilisar...eller cryisar kanske är ett mer passande namn för dessa...
;( ); ;( ); ;( ); ;( ); ;( );
); ;( ); ;( ); ;( ); ;( ); ;(
;;( );; ;;| |;; |
|
|
| zoric |
| Hoppas det är bra, för Oz är den bästa fängelseserien jag har tittat på och den är fan classic. Annars har jag en del vänner som har tittar på Prisonbreak, de laddar hem förstås, ingen tittar på TV3. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by zoric
Hoppas det är bra, för Oz är den bästa fängelseserien jag har tittat på och den är fan classic. Annars har jag en del vänner som har tittar på Prisonbreak, de laddar hem förstås, ingen tittar på TV3. |
Inte speciellt konstigt...trean är ju sveriges motsvarighet till Fox. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|