return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Prisonbreak-tråden

Kamelen
quote:
Originally posted by Laszlo
Där satt den - glömde helt bort Band of Brothers. Finns inget som slår BoB, och precis som du konstaterade finns ett gäng logiska luckor i Prison break, och lite för många avgörande händelser sker av ren slump/tur, men det spelar ingen roll. Serien äger ändå. Peter Stormare äger! :)

du vet att "fortsättningen" eller ja.. en ny mini-serie av samma gäng bakom BoB kommer i år.. Pacific War tror jag den hette.. höll ögonen öppna =)

bästa fängelsefilmen är helt klart The Shawshank Redemption .. dör så bra..
St_Andrew
Jo grymmt bra serie, inte för att den är speciellt verklig, utan för att den är väldigt spännande och cool :)

Har kollat på den hela hösten när den gick i USA, men nu får man snällt vänta på att nya avsnitten kommer nån gång i vår...
Laszlo
quote:
Originally posted by St_Andrew
Jo grymmt bra serie, inte för att den är speciellt verklig, utan för att den är väldigt spännande och cool :)

Har kollat på den hela hösten när den gick i USA, men nu får man snällt vänta på att nya avsnitten kommer nån gång i vår...

Precis...kollade på de fyra sista avsnitten igår. Blev grymt besviken. Trodde det bara var en ensäsongsserie som BoB, men uppenbarligen så kommer det en säsong två. :whip: Vilket i och för sig ju är bra, men vem FAN orkar vänta i tre månader på säsong två? :cool:

Vad jag inte heller riktigt förstår är hur de ska kunna fylla ut en hel säsong till, med tanke på att upplösningen i slutet av första säsongen faktiskt är ganska nära. I och för sig har jag någon teori om ett gäng problem som skulle kunna uppstå så de kan fylla en säsong till, men det borde jag inte ta här eftersom det kanske förstör för de som inte sett hela första säsongen ännu.
St_Andrew
****spoiler varning****

quote:
Originally posted by Laszlo
Precis...kollade på de fyra sista avsnitten igår. Blev grymt besviken. Trodde det bara var en ensäsongsserie som BoB, men uppenbarligen så kommer det en säsong två. :whip: Vilket i och för sig ju är bra, men vem FAN orkar vänta i tre månader på säsong två? :cool:

Vad jag inte heller riktigt förstår är hur de ska kunna fylla ut en hel säsong till, med tanke på att upplösningen i slutet av första säsongen faktiskt är ganska nära. I och för sig har jag någon teori om ett gäng problem som skulle kunna uppstå så de kan fylla en säsong till, men det borde jag inte ta här eftersom det kanske förstör för de som inte sett hela första säsongen ännu.

Kan tänka mig att antingen rymmer dom precis i början av nästa säsong, eller så tar det ett tag till för dom.. hursom, sen måste dom ju komma bort från polisen och så, sen kommer dom bli jagade av vicepresidenten, osv.... Kan lätt tänka mig typ 2 seasons till =/
Laszlo
quote:
Originally posted by St_Andrew
****spoiler varning****

Kan tänka mig att antingen....
......
Kan lätt tänka mig typ 2 seasons till =/

****SPOILERVARNING****

markera texten här under för att se vad som står:

Japps...det jag tippar på är att de inte lyckas bryta sig ut, eftersom ju ventulationstrumman(?) till sjukrummet byttes ut. Däremot tror jag de lyckas de få fram bevisen för att förhindra dödsstraffet. Så medans fångarna kämpar vidare för att hitta nya vägar ut fortsätter jakten mellan regeringen och de stackars advokaterna utanför väggarna...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden