return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
Laatste nieuws ID-T vs Gemeente Utrecht omtrent TE2002

-=WVG=-
quote:
Originally posted by LightForce
Misschien een ideetje omdeze thread sticky te maken, dit omdat er nog een vervolg natuurlijk opkomt. En misschien daarop wel weer een vervolg en daarop en daarop (tja gemeentes zijn goed in het verschijven).

Dus hierbij stel ik dat dus ff voor :) Is denk ik beter dan dat je strax misschien wel 5 verschillende news posts hebt.

Dat wordt dan al de 5e...Tering-irritant zijn die dingen naar mijn mening :) Maar ja, ik hier hier nix te zeggen...
Eye-Riz
sticky's zijn alleen maar makkelijk als het gaat om dingen die steeds terug komen, zoals IRC thread, waarin mensen info kunnen opzoeken. Maar threads over meeting sticky? Daar snap ik het nut ook niet van: mensen blijven toch wel posten als het interessant is, en komt ie dus vanzelf wel weer bovenaan te staan. Henkie kwam alleen met dat er dan verschillende threads over hetzelfde onderwerp komen omdat mensen niet kijken of er al een thread voer is, maar ja: daar hebben we mods voor: die kunnen mensen uitleggen dat er een ander thread is, en de opnieuw gestarte thread closen (of zouden ze daar te lui voor zijn? want het betekent wel meer onderhoud voor de mods :) )
Henkie_henk
Ja wij kunnen natuurlijk de mensen gaan uitleggen dat er al een thread staat.. ergens benede aan de pagina.. maar je kan deze calamiteiten natuurlijk ook voorkomen.. lijkt me toch wel iets makkelijker...

en of het echt meer inhoud zou geven.. ik denk niet dat me leven der echt beter op word..

dus het is niet een kwestie van lui zijn maar een kwestie van "het is gewoon makkelijker voor iedereen"

ook als bijv een thread die normaal sticky zou zijn (zoals de meething thread) unstickt zou worde dan zoude er weer mensjes kunne gaan bumpe.. of iets in die trant..(en natuurlijk kunne de mods daar ook wat van zegge maar.. net zoals hiervoor.. voorkomen is gemakkelijker)

Kijk in deze thread zal ook niet gepost blijven worden.. aangezien er niet elke dag nieuwe informatie is.. of je moet weer useless gaan posten maar dat komt nooit voor op ta.. dus t feit dat mensen deze thread wel interessant vinde maar niet elke dag info of mening kunne poste.. zou em sticky moge make.. maarja.. tis niet zo dat iedereen hier voorstander van is en er staan al genoeg stickys.. dus je zal maar lekker elke keer beetje naar beneej moete scrolle..

zo..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland