|
|
| Henkie_henk |
True Dat...
als er al overeenkomst was en beide partijen hun wil overeenstemde met hun verklaring wat dus hoogstwaarschijnlijk het geval is bestaat er een geldige overeenkomst bij niet nakoming of iets in die trant volgen er allemaal leuke dingetjes woehoeee (mido nu mag jij *jubel* *jubel* zeggen)
maarja.. als de gemeente ineens komt.. met YO tis nie veillig man.. en allemaal leuke rapportjes van de brandweer volledig gemanipuleerd natuurlijk..
maar misschien ken id-t hierop ook wel sueen wanteh was eerst al verklaard dat t wel veilig was
maareh dis mijn kijk erop |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ben zekers benieuwd hoe die rechtzaak gaat aflopen.
Toch wel leuk dat zo'n organisatie de gemeente voor het gerecht daagt in plaats van dat dit andersom gebeurt (zoals zo vaak).
Misschien nu toch een beetje voor ID&T KolkieWolkie? :D
GreetZ RubDub |
|
|
| -=WVG=- |
Die gemeentes hebben altijd voordeel bij zo'n rechtszaak ja, maar ja wie weet is het toch ID&T dat aan het langste eind trekt...
Maar uh, ik zag dat de site van TE online is, ziet er goe uit..Dit zal vast al wel ergens gezegd zijn maar ja... |
|
|
| Eye-Riz |
Nu het ijzer heet is, moet het gesmeden worden: Psychedelic Circus gaat ook een rechtzaak aanspannen tegen de gemeente, olé!
t Wordt tijd dat de gemeente Utrecht eens een lesje leert. Ik ben niet zo voor ID&T, maar ik hoop van ganser harte dat ze winnen!!!! |
|
|
| Flipper01 |
Ik hoop echt dat ID&T dit gaat winnen en dat er alsnog 40.000 man kunnen komen!! Dit is echt te gek voor woorden dat een gemeente op het laatste moment ff gaat roepen dat het niet door kan gaan!
Ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen! Gelukkig heb ik m'n kaartje al binnen!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|