|
|
| Belgian Bonzai |
Voor mij: naast een goeie producer zitten in zijn studio, met een koptelefoontje op mijn hoofd, meeluisteren met de producer terwijl hij een tune maakt en op regelmatige tijdstippen zeggen "Doet da ne keer anders"; oe dikwijls gebeurt het nie dat je een monstertune beluistert en zegt bijna perfect, maar jammer dat bv. dit stuk niet méér voorkomt of dat daar geen extra geluid tussengedraaid is.
Moet de max zijn.
Of demo's beoordelen, fak ik zou da graag doen; en pro-actief talent gaan opzoeken die met unsigned prachtige tunes staan. :cool:
Of een dagelijkse stapel promo's doorworstelen en de beste selecteren voor een grote DJ; lijkt me ook wel te zalig.
't Is eens wat anders dan Tiësto willen zijn. |
|
|
| Real |
Elke morgend brengt de postbode een groot pak promo's aan de deur.
Heel de dag op mijn gemakje beluisteren.
's Avonds draaien in grote clubs in UK/NL/VS
Punt. :) |
|
|
| Nabistai |
| Feestjes organiseren voor een discotheek of gewoon events organiseren. Elke keer een budget krijgen, en dan mag ik mijn plan ermee trekken. Kzou er nondedju dikke feestjes van maken! |
|
|
| Push2005 |
Ik wil een 8u durende gig geven in een afgeladen open air weide; met een lazershow die verplettrend en overweldigend is :crazy:
En voor de rest ook kunnen producen :) |
|
|
| Toni_D2 |
Groupies neuken. :crazy:
Weer een typische Toni reply dus. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|