return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Trance droomjob

FUSyke
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
idd, trance feestjes/evenementen organiseren leukt mij echt super. Wil ik vroeg of laat toch zeker eens doen :)

edit: kheb toch eens opgezocht en er is idd zo 'n opleiding in mechelen, maar dat is zo'n bachelor- na bachelor jaar. Gaan we ons met z'n allen inschrijven? :)

Iemand die wat meer uitleg kan geven over die bachelor opleidingen? Moet je bijvoorbeeld aan specifieke voorwaarden voldoen om dit te kunnen volgen? Ik studeer dit jaar af als a2 verpleegkundige; zou ik dit dan zomaar kunnen volgen? Ik ben niet echt thuis in al die opleidingen enzo.
Kaidreas
^ik denk niet dat ge voor zo'n opleiding iets speciaals moet kunnen ofzo ze.
ik vraag me enkel af of je wel echt iets kan bereiken met dit te doen.
mja mss personeelsfeestjes organiseren op grotere bedrijven?
anyways dat is hetgene wat ik ervan denk.
FUSyke
Mijn bedoeling zou zijn om wat meer kennis op te doen ivm bepaalde zaken. Om dan later wat grotere fuiven/events te organiseren. Dit kan je eigenlijk ook leren in de praktijk.
eieregooie
Ik zou wel wereldbekend willen worden... Ala PVD bvb lijkt me best gaaf... Dan maar veel vliegen. Het popster imago van Tiesto gaat me net iets te ver vrees ik... Ik vrees dat ik op den duur fans zou gaan uitkafferen ofzo :toothless

Maar met veel minder zou ik ook al dik tevreden zijn hoor :p
Push2005
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik zou wel wereldbekend willen worden... Ala PVD bvb lijkt me best gaaf... Dan maar veel vliegen. Het popster imago van Tiesto gaat me net iets te ver vrees ik... Ik vrees dat ik op den duur fans zou gaan uitkafferen ofzo :toothless

Maar met veel minder zou ik ook al dik tevreden zijn hoor :p

Een leven als DJ Jean zie ik ook wel nog zitten ;) ... hoef ik me ook nooit zorgen te maken om producties :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium