|
|
| Jasperovitsj |
| Zelf een platenwinkel uitbaten mét kleinschalig label waar ik het hoofd van ben. Voor de rest de dagen vullen met online mixjes en cd compilaties samenstellen en maken, en af en toe ook gaan draaien in deftige parties of clubs met openminded publiek. Misschien ook een beetje producen, maar dan ook een beetje op de manier die BB zegt: het duurt toch te lang om van nul te beginnen, dus gewoon samenwerken met iemand die de machines en programma's al kent, zodat die de sounds die ik wil als het ware op bestelling kan afleveren. En al doende natuurlijk zelf vanalles opsteken totdat ik ver genoeg ben om zelf m'n tracks te producen. :) |
|
|
| Sh!fty |
Een sound ingeneer huren die voor mij monstertunes maakt,
zodat ik voor de rest van men leven kan rentenieren op de caraiben |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Compilatie cds samenstellen :eyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Voor mij: naast een goeie producer zitten in zijn studio, met een koptelefoontje op mijn hoofd, meeluisteren met de producer terwijl hij een tune maakt en op regelmatige tijdstippen zeggen "Doet da ne keer anders"; oe dikwijls gebeurt het nie dat je een monstertune beluistert en zegt bijna perfect, maar jammer dat bv. dit stuk niet méér voorkomt of dat daar geen extra geluid tussengedraaid is.
Moet de max zijn.
Of demo's beoordelen, fak ik zou da graag doen; en pro-actief talent gaan opzoeken die met unsigned prachtige tunes staan. :cool:
Of een dagelijkse stapel promo's doorworstelen en de beste selecteren voor een grote DJ; lijkt me ook wel te zalig.
't Is eens wat anders dan Tiësto willen zijn. |
Jammer dat dit geen realistische banen zijn :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Voor evenementen te organiseren bestaat er een speciale hoge school opleiding in Mechelen. |
vdab kunt ge dat ook doen, als ik me niet vergis |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|