return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
'uw mamma' moppen

Cyrax
hey iedereen

ik vroeg me af of we niet een 'uw mamma' moppenthread konden houden.
je kent ze wel

'uw mamma is zo dik dat ze groepskorting krijgt in de bioscoop'

:-)

greetz
WTB
Ik heb weleens van "Yo mamma" grappen gehoord maar "uw mamma". Haha, ik denk dat ze dat alleen in België zeggen. Maar ja, ik woon dan ook helemaal in het noorden van Nederland dus misschien in Brabant...?

Als je geïnteresseerd bent in "Yo Mamma" grappen moet je maar even de search optie van deze site gebruiken want in het Chill Out Forum is daar weleens een thread aan gewijd.

WTB.
TimeportE
als je een aantal goede "Yo Mama" grappen wilt horen moet je naar Remember the Titans kijken, trouwens ook nog eens een hele goede film!! en ook the nutty professor heeft een aantal erg goede.. :):)
Kamaya
Ja! Remember the titans is een goeie film!!!

En uw mamma komt volgens mij idd echt alleen uit belgie (ikzelf kom v/d Randstad) en in brabant zeggen ze het ook niet. Dus, is uw mamma niet iets voor een nieuwe belgen afdeling ofzo? Misschien dat je ergens een moppenforum kunt vinden :)

BTW 'Yo Mama' zijn errruug lachen moppen en idd kijk ff Remember the titans voor een paar goeie: o.a. 'piggy-back-ride'.

maar goed. Als jij nog een paar 'uw mamma' moppen weet, brand los!

De groeten, Kamaya.
Optimus Trance
UW MOEDER?????:p:stongue:

JE MOEDER BEDOEL JE!!!!!!:D:D:D

Je moeder is zo groot, ze heeft dr eigen postcode

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland