|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
Gisteren naar Club 54 geweest in Beernem.
Stampend vol + snikheet.
De formule? Alles door elkaar, ware danscafé-stijl!
De enige manier om je discotheek goed draaiende te houden is dus blijkbaar met de platste hitjes van de afgelopen 40 jaar. :nervous: |
haha klinkt gelijk de reflex :p |
|
|
| Devil_Dante |
Mja normaal gezien ging ik gisteren la rocca, tot er iemand leuk had afgebeld. Ben ik maar naar de Versuz geweest. Het muziek viel best mee.
Ale tov op donderdag is de muziek veeeeeeeel beter. Donderdag is degelijk de suckage bij versuz... carnaval muziek enzo. En ook meer ambiance op zaterdag... en best veel lekkere wijven daar |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Devil_Dante
Donderdag is degelijk de suckage bij versuz... carnaval muziek enzo. En ook meer ambiance op zaterdag... en best veel lekkere wijven daar |
ge zit duidelijk in de verkeerde zaal op donderdag ;)
ga op ne donderdag eens naar boven :)
ownage bij versuz de donderdag (boven toch) :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devil_Dante
Mja normaal gezien ging ik gisteren la rocca, tot er iemand leuk had afgebeld. Ben ik maar naar de Versuz geweest. Het muziek viel best mee.
Ale tov op donderdag is de muziek veeeeeeeel beter. Donderdag is degelijk de suckage bij versuz... carnaval muziek enzo. En ook meer ambiance op zaterdag... en best veel lekkere wijven daar |
Donderdag is dan ook echt op studenten gericht met aangepaste muziek, gratis inkom, goedkope drank, ... De lichtinstallatie wordt dan ook niet tot zijn volle benut. Kben er zelf op donderdag maar 1 keertje geweest om de avond af te sluiten en kvond er ook niet zoveel aan eigenlijk, niet beter dan een studentenfuif :p
Kvind het in ieder geval niet slecht gezien van Versuz om zo te werk te gaan. Op deze manier bereiken ze een publiek dat er anders nooit een voet zou binnenzetten en mogelijk maken ze datzelfde publiek zelfs warm om ook op zaterdag terug te keren (kveronderstel toch dat dit de achterliggende strategie is)
edit:
| quote: | Originally posted by Phortastic
die ene keer dat ik er geweest ben was dat maar een half uurtje, dus zover ben ik niet eens geraakt. KZal er de volgende keer eens een kijkje nemen als ik er op ne donderdag nog eens moest zijn |
|
|
| Devil_Dante |
| quote: | Originally posted by Phortastic
ja boven valt het wel best beter mee, maar meestal weinig of geen plaats. De muziek is ook niet altijd goed daar, soms wat te felle house. Kvind dat als ge u echt wilt amuseren in de Versuz, moet ge pas rond 02:00 daar aankomen, odat er na een paar uur al wat volk begint te vertrekken, want soms is het echt niet te doen. Khad echt de neiging om iemand zijn tanden eruit te slaan gister, constant voorbij wandelen... dat stoort enorm. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|