|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by pooley
Nee TE niet, die avond ist een verjaardag van iemand en kmoet mee gaan eten + carré.
Spijtig wel maarja, zal ook wel leuk worden.
Wel kut dat het zo'n vette lineup op TE is... |
Wat hoor ik?! TE niet?!! :whip: Carre in de plaats van TE!! You should be ashamed, very ashamed!! |
|
|
| Synthesia |
| Kom kom gene zever...ge gaat mee! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Kom kom gene zever...ge gaat mee! |
denk dat u gesmeek niet zal helpen, aldus bij mij niet ;-)(wel ik wil ze) |
|
|
| FUSyke |
Verslagje van Hed kandi @ Nanno sur l'O (03-02-06)
Het was mijn eerste Hed Kandi feestje en mijn eerste keer dat ik Nanno bezocht. Ze waren beiden heel goed! Nanno is een heel mooie dancing. Binnen is het ingericht volgens de Barrok stijl. Je hebt een main room en dan nog een klein zaaltje + een verdiep waar je in de zetels even kan uitrusten. Voor de ingang van de boot stonden gisteren 2 rekken met discoballen die een heel leuk effect gaven.
We kwamen binnen in de main room en 2 lieve engeltjes verwelkomden ons met zoete snoepjes. Phill & Steve waren ondertussen al aan hun set bezig en deze was heel goed. Een lekker setje met op het einde de bekendere House tunes. Daarna was het de beurt aan Tom De Neef. Voor hem was ik gekomen en hij heeft mijn verwachtingen volledig ingelost. Het was een leuk feestje alleen ontbrak de sfeer soms wat. Dit had volgens mij te maken met de vele 'dikkenekken' die er waren. Ze waren er gewoon om gezien te worden:rolleyes: Dit was het enige minpunt. Voor de rest vond ik het een geslaagde avond en ik kijk al uit naar de volgende editie:
Hed kandi - 1 City - 1 Ticket - 4 Locations
Friday 03-03-06
10€
*Club Industria*
Main Room:
11.00 - 01.00 > Ramon Diaz (NL)
01.00 - 04.30 > Tom De Neef
04.30 - 07.00 > Dave Lambert
Room 2:
01.00 - 05.00 > Phill & Steve
*Stereo Sushi*
11.00 - 01.00 > Timaxx
01.00 - 04.30 > Paul Wilkins (UK)
04.30 - 07.00 > CéCéM & Guy-Ohm
*Nanno sur l'O*
10.00 - 01.00 > Pollux
01.00 - 04.30 > Andy Norman (UK)
04.30 - 07.00 > Pollux & Den Hétrix
*Velvet Lounge*
11.30 - 02.00 > Marc Reijntjes
02.00 - 07.00 > Ben & Eddy |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|