return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Ibiza

Gaby
Som alla vet nu så kommer det inte att finnas några resor till Ibiza i sommar :( så jag tänkte att varför inte kontakta mytravel.se (>om my travel > kontakta oss) och fråga om Ibiza?
Är det tillräckligt många som tajat om Ibiza så måste resebyrårna fatta att det finns ett intresse!

www.mytravel.se
Aendy
quote:
Originally posted by Gaby
Som alla vet nu så kommer det inte att finnas några resor till Ibiza i sommar :( så jag tänkte att varför inte kontakta mytravel.se (>om my travel > kontakta oss) och fråga om Ibiza?
Är det tillräckligt många som tajat om Ibiza så måste resebyrårna fatta att det finns ett intresse!

www.mytravel.se

VAFAEN? Varför har de inga resor till Ibiza? Menar du att det inte finns några svenska resebolag som flyger reguljärt till Ibiza? Har det brutit ut nåt krig där som jag missat eller vad är det frågan om? Tror dock inte vi kan tjata oss till det, men det skadar ju inte att prova.
Gaby
Inga svenska eller norska bolag kommer att sälja resor till IBIZA!

Jag tror inte heller att man kan tjata till sig det ...men ska man bara ta det som det är? Skadar ju inte att skicka EN fråga ;)
Resebolagen ska iallafall få veta att det finns ett intresse :p
King of Clubs
Va, inga resor till ibiza??

Men reguljärbiljetter måste väl gå att få tag på i värsta fall?
Eller också byta flight i nåt annat land..

Det verkar ju hur som helst bli en dyrare historia..

Jag skrev ett meddelande till dom där.
303
Flyg via London...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden