return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
Ibiza

SteveTranz4ever
Själv var jag på Ayia Napa sommaren 2000 från mitten av Juli och två veckor framåt.
Det var sånt jädra ös där, men det är ju ändå så att det är som alla andra ställen, men en jäkla massa fulla Svenskar som kanske e lite yngre, personligen bryr jag mig inte om folks ålder, jag har kul med alla.

Men grejjen är att där finns det lite till. Utbudet är helt enormt.
Ok de e ju faktiskt så att stället total domineras av engelsmän, men dom gillar oftast oss Svenskar för vi har ju "bara fina blondiner i vårat land" som det heter. Annars e de väldigt mycke engelsmän som är där för att supa, festa, knulla och bada som alla andra där. Som nån sa tidigare så finns det verkligen många ställen som bara kör UK Garage och 2 step.

Eftersom jag blev trött ibland på ställena som mina polare hängde på som bara körde NRJ hits så kunde det hända att jag drog till dom ställena.
Det hände ju ofta att vi tappade bort varandra eftersom vi var 8 dår grabbar. En natt när jag kom hem så var det en kompis som kom hem 20 minuter senare än mig, ca 5.30, han var helt i extas, som på moln. Å han började berätta om ett ställe han trillat in på av en slump och just denna kväll var det ingen mindre än Paul Oakenfold som var på besök, kan ju förstå varför han var i extas men fan va jag slet mitt hår för jag missat det hela...... :mad::mad::mad::mad::mad:

Kan säga det också att det som gjort att Ibiza har fått sitt rykte om att vara så bra är dom fetaste klubbarna där, och det i sin tur för att det är så jävla skön stämmning där, och mycket men kanske inte allt beror på att så jävla många tar droger och därav blir det ju mycke kärlek. Detta har jag hört från folk som själva vart där, både stenade och nyktra Svenson. Annars e det som andra ställen med sina bar gator.
Känner en kille som när han var där nere var med om några få som gick runt på stranden å sålde nån typ av drog :mad: Dom kräktes även på alla Engelsmän som fanns där, guiderna hade till och med sagt vart det var som mest engelsmän så dom kunde undvika dom lättare.

Nu var jag lite negg, men jag är helt säker på att det är skit kul där, ville bara dela med mig lite av det jag vet.
Här e nåt för er å skratta åt -->> Jag ska till Kos den 19e Juli :p Tyvär så lever vi i en demokrati så det blev vad dom flesta av mina vänner till :p Men jag kan ha kul vartsom helst...

Ha de bra... :);):D

ps. Kolla in min hemsida för lite galna bilder från bla Ayia Napa, inte bara supar bilder med grabbarna ds.
Gaby
Kos suger!!! Jag hatade stället första, andra och tredje gg jag var där. Efter 3 omgångar på det stället så går det inte att ändra åsikt! Det suger helt enkelt!

Ibiza >>>>>>> jag hittade verkligen hem! Engelskmännen som inte hänger på bargatan är ju hur coola som helst! Det är skönt att Ibiza har bargatan för idioterna! Låt dom stanna där och bli fulla och missa allt annat!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden