return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Ibiza

Gaby
quote:
Originally posted by King of Clubs

"Ja, jag drar till Kos istället!":rolleyes:

Jag hoppas att det var ett skämt!!!
Alla som har planer på att dra till Kos för att ni tror att det är bra party...DON'T DO IT!!!! Det är en myt!! Kos suger!!! Åldern ligger runt 16-20, det är dyrare än andra öar, massor med fylla, fylla, fylla, inga riktiga klubbar, bara skandinaver... ska jag fortsätta?

Alternativ istället för Ibiza är Aiya Napa, fast där så är det yngre publik och inte lika bra party...men Ibiza är ju Ibiza inget annat knäcker!
Aiya Napa har en hel del stora klubbar och kända djs drar dit och lirar. (Tiesto, Carl cox, Judge Jules...)

Om inte Aiya Napa så är Ios kul! :)
På Ios så kan man bara festa...finns inget annat än fest! Folk från HELA världen! Partyt är billigare (kröka och inträde)
Klubbar som stänger 5 på morgonen och öppnar igen 1 h efter...öppet tills ingen pallar mera :) (lag på att man ska stänga senast 5 men ingen lag på när man ska öppna :p )
King of Clubs
quote:
Originally posted by Gaby

Jag hoppas att det var ett skämt!!!
Alla som har planer på att dra till Kos för att ni tror att det är bra party...DON'T DO IT!!!! Det är en myt!! Kos suger!!! Åldern ligger runt 16-20, det är dyrare än andra öar, massor med fylla, fylla, fylla, inga riktiga klubbar, bara skandinaver... ska jag fortsätta?

Haha.. det var bara ett oskyldigt skämt. :)
Kos är inget jag lockas av..

Aiya Napa verkar det ju komma en del bra dj´s till, men sen får man även en överdos 2-step på köpet..:(

Jag ska till Ibiza även om jag måste simma dit.
SWE_TRANCE
Jag ska till antingen Aiya Napa eller Ios i sommar faktiskt.. ;)
Jag var nere på Cypern senast i oktober 2001, och då var det juh ganska dött, inga direkta "live"-spelningar av kända Dj's.. Men skoj som faan var det! :toothless
Beamish
Aiya Napa = massor av galna engelsmän. (Händer att reseledarna tipsar stora svenska ungdomsgäng att inte väsnas för mkt för då blir det däng) + massor av 2 step o Uk Garage
Dock inget fel på den musiken!!
Gaby
Hoppas alla har trakasserat My travel :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden