return to tranceaddict

Dj Mag top 100 nummer?

thernan
Tjena!
Någon som vet ifall det kom ut något speciellt nummer av ''Dj Mag'' kring deras top 100 lista detta år (2005)? Förra året var det ett nummer med intervjuer med alla på top 100 listan, skitbra nummer!!!

God jul, tjaba
Laszlo
Kolla Pressbyrån...köper alltid DJ Mag där...senast jag var inne på Pressbyrån och snokade i tidningshyllan hade de fortfarande Top 100-numret, så om du snabbar på kanske de inte hinner ta bort den och ersätta den med ett senare nummer. De är ju lite sena vad gäller en del utländska tidningar...
thernan
Hehe okej! Köpte ett nummer på Press-stop för ett tag sedan, de var fel...aja får se, vilken pressbyrå är det du handlar dem i? Har aldrig varit i en pressbyrå som har dj mag...hehe
zoric
Ni bor i två olika städer så man vet inte om de fortfarande är kvar. Jag såg dock ett nummer av DJ Mag Top 100 igårkväll när jag väntade på en buss och gick in i Pressbyrån för att värma mig.
Laszlo
Japp, men så vitt jag vet får alla Pressbyråer i Sverige sina tidningar utskickade av Interpress, så alla butikerna borde få sina tidningar i stort sett samtidigt.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden