|
|
| Kamelen |
Tjoho!!
har gjort en ambient-mix (avslappningsmusik) .. inga beats alltså.. har man svårt för lugn musik kommer detta nog inte vara nån höjdare.. i början tyckte jag ambient var meningslöst och tråkigt.. nu är jag cool och har insett hur coolt det är =) (=
är är urlen http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=...WU2GGIH75TRNYOR
testa detta.. innan du lägger dig.. kör igång mixen.. och "lyssna" inte aktivt.. utan bara ha öronen öppna medan du försöker somna.. ha gärna på repeat.. så vaknar du till den oxo =)
jag har oxo kört denna när jag läser böcker.. funkar skitbra..
aja..kram o god jul o sånt där.. hejhopp |
|
|
| zoric |
Älskar Ambient, har du någon TL?
Förresten. Jag somnar också in till Ambient Hahahah :haha: |
|
|
| Kamelen |
yea.. ska posta TL. . är låtar från vir unis.. robert rich.. lustmord.. henrik b osv.. shpongle oxo =) ..
är inte _BARA_ ambient..eller vi kan säga såhär.. det är inte bara beatless ambient .. utan lite mer "lättlyssnad" avslappningsmusik oxo =) .. försökt blanda det så även nya och nyfikna öron inte blir alltför avskräckta
du ska oxo få bilder på min lilla myspyshörna =) (där jag sover/läser/chillar) .. postar om 10-15 min.. måste fixa skitservern bara.. |
|
|
| Jeremy H |
Grejt! :)
Ska tanka! Återkommer med kommentar någon annan gång! |
|
|
| montana |
| ska väl ladda ner tror jag, kamelen, ett råd, plocka ner min mix, det är en ambient mix också |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|