|
|
| Kamelen |
| y0 y0 montana =) my main niggah!! allt bra? .. long time no see o sånt där du vet.. humm var är din mix? menar du "dub grejen med movie inslag?" =) tog hem den.. nåra veckor sen.. gillade.. var dock en låt som fick min gås att bli sås.. 3e från slutet tror jag det var.. inte säker.. sick nice |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Kamelen
y0 y0 montana =) my main niggah!! allt bra? .. long time no see o sånt där du vet.. humm var är din mix? menar du "dub grejen med movie inslag?" =) tog hem den.. nåra veckor sen.. gillade.. var dock en låt som fick min gås att bli sås.. 3e från slutet tror jag det var.. inte säker.. sick nice |
jao, det var den. länk till min mix och tracklist finns i min sig ( http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=307093 )
och tackar, din mix är najs, lyssnar nu |
|
|
| zoric |
| Nu kan jag äntligen tanka den här mixen. Återkommer senare. |
|
|
| zoric |
| Gillade verkligen låtarna i mitten och särskillt avslutningen. Tack. |
|
|
| Kamelen |
då är du en "true ambient lowah" =) dig gillar jag nu.. vi ska kramas!! de "riktiga" ambientlåtarna är där.. och sista låten är Henrik B - Mourning..
edit
glömde att jag inte postat TL än =) här är den
1. Ozric Tentacles - Ta Khut (inte riktig ambient, men jag gillar den som fan)
2. Vir Unis - Particle Path (ljus ambient, får en att må bra)
3. Vir Unis - Letting (oxo en rätt ljus låt)
4. Shpongle - Flute Fruit (fin flöjt, lättlyssnad så det inte blir för mycket ambient för ovana öron)
5-6. Låt från Ronin (har bara CD, inga namn)
Robert Rich - Somnium (mörkare ambient, denna finns i 7 timmar version)
8. Lustmord vs Robert Rich - A Point Of No Return (även här mörkt, inspirerat av filmen Stalker.. har ni inte sett så kan jag starkt rekomendera)
9. Edward Artimiev - Meditation (ville så gärna ha med denna låt men kände att den inte passade in riktigt, den är från filmen Stalker och gjord för 26 år sen, därav den usla kvaliten..men riktigt bra..MUMS!!)
10. Vir Unis - Deepest Dream (från 99-albumet.. bland de bättre vir unis imo.. oxo ljus och härlig)
11. Henrik B - Mourning (Henrik är Techno-producent men har som många andra gjort ett ambient-album "kryoniks" .. här är min favoritlåt från den skivan)
Det var d =) (= |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|