|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by The Groove
Poeh! Zoveel feesten gehad dit jaar... euhmm... Tsja. Top 5je dan maar:
1. Innercity
2. Impulz
3. Trance Energy (zowel Utrecht als Heerenveen geen idee welke beter was)
4. Mystery Land
5. Evolution
M'n slechtste feest moet toch helaas Dance Valley worden. De muziek was zeker niet slecht. Maar jah... als de reis tijd langer duurt dan het feest en als je 'maar' van 17:30 tot 23:30 hebt kunnen stuiteren (met de daarbij behoorende drink en eet pauzes) is het toch wel een beetje een afknapper.
...Om maar niet over de 6 uur in de regen onder een parasol bij een 1 of ander friet tentje in de middle of nowhere te praten. |
MJaaa, Evolution was ok relaxed ja, Dana en Dark Raver woohoo!!:D:D:D
En ik heb van 10.30 tot 23.30 onafgebroken lopen stampen ghehehe
EN die friettent ben ik nog voorbijgelopen, lekker bij de in fik staande bus warmgehouden...*denkt terug aan verschrikkelijke avond* Brrrrrrrrrr |
|
|
| Bellie |
pfffff er zijn er wel genoeg die ik echt supervet vond.vetste feesten waar ik ben geweest afgelopen jaar in willekeurige volgorde.
- SHOCKERS
- I LOVE TECHNO
- Awakenings Festival
- Dancevalley
- Mysteryland
- Qlimax (02-06-01) Picottooooooooooo!!!
- Trance Energy (Utrecht & Heerenveen)
- FOCUS (13-10-01 met de gruwelijkste set van Misstress Barbara die ik ooit heb gehoord)
- Massive (24-11-01) Pascal F.E.O.S. roeleerde dik die avond!
Voor de rest de gewone awakenings feesten in de Now & Wow....
GREETZ!! |
|
|
| serialkillah |
- Mysteryland
- Dancevalley
- Innercity
Ik vond ze alledrie goed:) |
|
|
| TimeportE |
| tja Innercity was mijn eerste en enigste feest... maar ik vond het echt vet.. lekkere muziek, leuke aankledingetc etc.. ja ik had een super leuke avond (mede mogelijk gemaakt door magrec en basvh :)) |
|
|
| Little Theseus |
zeg, zoveel feesten gehad het afgelopen jaar, maar ik heb toch een paar uitschieters:
1: Dancevalley
2: Shockers
3: toch wel Trance Energy 17-2-2001
Dancevalley voor mij dik op nummer 1, t was gewoon de gaafste belevenis van het jaar, en die klote terugreis neem ik absoluut voor lief.
Shockers was een enorme verrassing eigenlijk, die line up en zo'n sfeer, briljant!
Trance Energy Utrecht omdat er die nacht simpelweg teveel dingen gebeurden bij mij om op te noemen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|