return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Kwaliteit en duurzaamheid zelf-gebrande cd's

Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
ROFL

Gij moet in het echte leven toch zwaar gepest worden om hier op een anoniem internetforum zo de grote jan te komen uithangen

Moeha :D +10

Ik wil toch zijn drijvende kracht eens weten wat hem ertoe aanzet hier steeds terug te komen; wetende dat hij alleen maar commentaar over hem krijgt. Maar jij bent wellicht van het sadistisch type dat daarvan geniet hé om gehaat te worden; 'n beetje zoals Erik in paradise hotel; tzou me nie verwonderen als da je vader is...
Aurélie
Dank je voor de info Elof. Ik zit met mijn blauwe Tdk's dus vrij goed. Maar voor de toekomst :( . Zal niets anders opzitten dan ze geregeld na te checken en te herkopiëren.
Jasperovitsj
Misschien wordt Toni hier wel lekker geil van?
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Misschien wordt Toni hier wel lekker geil van?

Best dat hij zelf nog geil kan worden; wat je niet kan zeggen van zijn plastieken vriendin.
Toni_D2
quote:
Originally posted by Push2005
Moeha :D +10

Ik wil toch zijn drijvende kracht eens weten wat hem ertoe aanzet hier steeds terug te komen; wetende dat hij alleen maar commentaar over hem krijgt. Maar jij bent wellicht van het sadistisch type dat daarvan geniet hé om gehaat te worden; 'n beetje zoals Erik in paradise hotel; tzou me nie verwonderen als da je vader is...

Ik heb liever commentaar dan ja-knikkers die op mijn teksten zouden replyen met +10.
Probleem is dat jullie overal commentaar vinden, zelfs wanneer ik serieus iemand probeer te helpen in een topic. Maar dat is dan weer jullie probleem.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium