return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Kwaliteit en duurzaamheid zelf-gebrande cd's

Toni_D2
Hopelijk kan je engels.

De rest moet je zelf eens zoeken bij www.google.com en zoeken naar:
"cd recordable" "lifetime" test
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Toni_D2
Hopelijk kan je engels.

ROFL

Gij moet in het echte leven toch zwaar gepest worden om hier op een anoniem internetforum zo de grote jan te komen uithangen
dj Elof
't is een ramp tegenwoordig met de kwaliteit van CD's. Ik denk dat ze een techniek of zo gevonden hebben om zo slecht mogelijke CD-R's te maken of zoiets. :D

Nee serieus, ik gebruik bedrukbare CDR's en daar zit veel brol tussen. Gisteren nog een pak Memorex (ze hadden geen andere meer in de Mediamarkt) gekocht en na 5 slechte burn's (na 5 minuten burnen "foutmelding") heb ik de pak van 50 maar weggesmeten. Fuji gebruik ik ook en die zijn wat beter.

Ik zou heel graag een external LightScribe kopen omdat je dan op de CD kan branden met de laser. Nu kom ik vaak voor dat mijn zelf bedrukte CD's in discotheken door de rook en vochtigheid "uitlopen" (de inkt weliswaar). Kom ik ermee thuis en kan ik soms zelfs niet meer lezen wat erop staat :(

Nog een paar maanden en de LightScribe in kleur is er! 'k ben benieuwd...

Oh ja, levensduur van CD's? Soms twee uur, soms twee maand, soms twee jaar. Maar ik heb hier zelfs originele CD's van uit 1986 en die beginnen ook te skippen, ruis en gekraak, slecht aangenomen worden in de cd lezer, enzovoorts.
mellow_head
Ik pak altijd een spindel van 100 Platinum CD's diek via via bestel uit Duitsland (19.95€ + verzendingskosten). Reelijk goei kwaliteit vindk en ge zijt er lang mee bezig :)
Toni_D2
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
ROFL

Gij moet in het echte leven toch zwaar gepest worden om hier op een anoniem internetforum zo de grote jan te komen uithangen

Hehe, was maar een grapje, hè Pol.

Sorry om je te helpen, Aurélie.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium