|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
ge moet alleen veel zoeken om tussen de overproducties de goei er nog uit te halen. |
zei de Mark Norman fan :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
zei de Mark Norman fan :p |
Doet dat er iets toe :toothless ? |
|
|
| Real |
| Kheb hem blijkbaar ook al, klinkt helemaal niet slecht. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Is het eigenlijk niet een beetje dat je je krampachtig probeert vast te houden aan de "oude" en dan vooral bonzai tijd ?
|
Ge hebt echt wel een verkeerd beeld van me precies ;)
Ik ben nooit afgegaan op een bepaalde tijd of bepaalde labels, hoewel ik wel bepaalde labels als leidraad heb gebruikt in het zoeken naar goeie trance (en ja, Bonzai was daar één van), zoals iedereen wel doet. Ik ben altijd op m'n gevoel afgegaan als graadmeter voor wat ik goed vind en wat niet. En nu toevallig zei m'n gevoel dat de sound van Mike en L-Vee mij heel veel deed. In uw geval zegt uw gevoel dat ge Mark Norman het einde vindt, terwijl ik daar dan bijvoorbeeld meestal totaal niks bij voel (Fading Ground buiten beschouwing). In ieder geval ben ik nooit echt beïnvloed geweest door hypes of door platen die "objectief" goed zijn ik ging en ga gewoon pur op m'n gevoel af, het gevoel dat een track mij geeft.
De hedendaagse trance mag dan misschien kwalitatiever zijn en "beter geproduceerd" (hoewel ik dat een fameus subjectieve notie vind), het is gewoon een feit dat ik er naar mijn gevoel meestal geen hol meer aan vind. En natuurlijk is mijn gevoel en smaak over de jaren veranderd en is mijn kippenveldrempel voor trance waarschijnlijk een beetje hoger geworden. Maar toch vind ik dat de laatste 2 jaar er heel weinig echt goeie trance uitkomt. Ik heb altjd het gevoel dat er iets ontbreekt in de nummers. Plus, doordat er doorheen de jaren al zoveel trance is uitgekomen heb ik ook meer en meer het gevoel dat ik "het al wel eens ergens eerder heb gehoord", en dat hindert natuurlijk ook een beetje de appreciatie.
Dus ik wil echt niet vasthouden aan "de oude tijd", en ik ben zeker geen "in '99 was alles beter" hoertje. Maar ik kan er niet omheen dat trance mij meestal niks meer doet. En ik geef trance nog best een kans, maar als ik er niet meer het kippenvel van krijg dat ik vroeger kreeg, kan ik daar iets aan doen? En ik vind het redelijk belachelijk dat ik trance toch goed zou moeten vinden omdat het gewoon kwalitatiever is dan vroeger... |
|
|
| Synthesia |
T'blijft allemaal een kwestie van persoonlijke smaak he. Ik deel persoonlijk dezelfde mening over trance als Luc, denk dat we goed overeen zouden komen in een B2B set (moest ik nu ne keer eens kunnen dj'en e ) :p
2004 en 2005 zijn echt top jaren geweest qua trance producties imo. Maar ik apprecieer nog ook altijd enorm de oude Bonzai sound. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|