|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by domineesje
'k lees al negatieve commentaar op andere sites :eek: |
allé :rolleyes:
kritiek is nodig ma hier op TA bv wordt het echt belachelijk, get geen goesting meer om nog een thread te lezen in de general music disc |
|
|
| InTeXoR |
| begrijp ik het nu goed dat dit ook uitgezonden zal worden? kopen zou ik het niet onmiddellijk maar ik vond die vorige megamixes wel aangenaam en zeer energiek door de snelle mixstijl. |
|
|
| Bertn |
| ik hoop dat er weer een paar leuke overgangen inzitten zoals bij de vorige megamix: de vocals van 4 strings gemonteerd op flight 643 of de vocals van as the rush comes op de melodie van love theme dusk. dat was zalig:) |
|
|
| djcresto |
| tis vooral een goed overzicht van het afgelopen jaar. Maar megamixes gaan imo snel vervelen. Vroeger het zelfde met de clubsystem cd's. Kvond die altijd wel deftig maar was die zo snel beu. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik hoop dat er weer een paar leuke overgangen inzitten zoals bij de vorige megamix: de vocals van 4 strings gemonteerd op flight 643 of de vocals van as the rush comes op de melodie van love theme dusk. dat was zalig:) |
Mixtechnisch was de megamix van vorig jaar inderdaad zeer sterk bij momenten. :)
Maar ik vraag me af of zo'n cd wel goed gaat verkopen? :conf:
Zoals de meesten hier zeggen: das wel leuk om een paar keer te beluisteren en een goed overzicht van het jaar te hebben. Maar persoonlijk geef ik toch ook liever 20€ uit aan een dubbelcd met een selectie van 30 nummers...
Ah well, kga in ieder geval proberen te luisteren :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|