|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Heb je op één van die feestjes deze plaat gehoord: Miika Kuisma vs Kenjido Okiru - Basscore (staat in uw sig)? |
Most probably not, ma wa doet dat terzake als ik vragen mag ...
edit:wie zegt er trouwens dat basscore trance is |
|
|
| dj Elof |
Omdat we beiden blijkbaar andere vormen van trance appreciëren.
Eigenlijk vind ik het goed hoor dat je zo positief denkt over de scène momenteel. Ik wou dat ik het ook zo inzag. Mijn inzicht op de zaken is maar bitter negatief op dit ogenblik. Toch blijf ik in een heropleving geloven van de Belgische clubs. |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Eagle`
twordt tegenwoordig al bijna door u strot geduwd |
vindde da nu echt?
Op TV al zeker niet...op de radio is het tegenwoordig ook ver te zoeken (okee Topradio en Rotationz maar dan nog, veel goeie plaatjes uitgekomen van't jaar die ze waarschijnlijk nooit hebben uitgezonden, of toch zeer weinig).
En in de discotheken is er nog altijd trance te vinden en k'geef je wel gelijk dat er bijna elk weekend toch zeker iets te vinden is...maar 1 of 2 (soms mss wel 3) trance nights op een ganse week in een gans land veel? allee k'zeg beter Vlaanderen want k'weet niet hoe het eraan toe gaat in Wallonie (nog erger waarschijnlijk :p). En dan nog zullen de meeste van die avonden niet 100% trance zijn, voeg er 50% jump, retro etc. aan toe.
Dat hebben gezegd vind ik het toch een goed jaar voor trance geweest, door onder andere die feesten die je noemde en de zo vele mooie producties die er zijn geweest...maar toch, de populariteit ervan is nog altijd niet veel ten opzichte van jump, hardstyle, techno, retro...laat staan rnb, pop, etc. :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Omdat we beiden blijkbaar andere vormen van trance appreciëren.
Eigenlijk vind ik het goed hoor dat je zo positief denkt over de scène momenteel. |
Ik positief tegen over de trance-scene, ben meeral negatief maar goed ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik positief tegen over de trance-scene, ben meeral negatief maar goed ;) |
Ach Eagle; in belgië zijn helemaal geen trancefeesten.
Sensation was voor de helft house. En Marco V kon je ook nie echt zuivere trance noemen.
Illusion met Tiësto: enkel Kane & Tiësto draaiden trance; derna wast jump.
Tomorrowland: Mix van genres...
Trance kruipt idd terug. Innercity heeft geen trancehall meer; trance energy verkoopt ook nog maar amper (of misschien zelfs niet meer) uit. En Sensation in nederland is niet meer om trance te doen; da verkoopt uit omwille van de naam... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|