|
|
| Bunz |
Ik deel Push zen mening
De platen van nu klinken wel anders, da klopt, ma da wilt nie zegge da die van nu slechter zijn. Ik kom nog veel platen tegen waarvan ik denk 'waaaaaw' :eyespop:
Het ding is natuurlijk da ik nog niet lang in trance zit en dus de "gouden tijden" nie heb meegemaakt. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
CD1:
02 Yilmaz Althanan - Eighties
03 Deepsky ft. Jess - Ghost
17 Gabriel & Dresden ft. Molly - Tracking Treasure Down
18 Mike Foyle vs Signalrunners - Love Theme Dusk
30 Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix)
31 Carrie Skipper - Time Goes By
32 Goldenscan - Halcyon
CD2:
10 Above & Beyond - Alone Tonight
11 Will Holland - Timeless (Deepwide Remix)
21 Mark Norman - Touch Down
22 Mr. Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
23 Yahel ft. A Force - Behind Silence
32 Luminary -Amsterdam (Smith & Pledger Remix)
33 Kamil Polner - Heart Of Sun
|
Die overgangen zijn op z'n minst geniaal te noemen :crazy:
Ik vind deze megamix fantastisch... zeker hoe armin die edits maakt... lyteo omg :eyespop: en sunset enz...
Best een geslaagd overzicht van Asot platen :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Neem nu Stenna - Skyline (Arizona Remix); dat vind ik bij de beste platen van het jaar; dat nummer is supersimpel; geeft me totaal geen kippenvel... maar het is zo perfect geproduced dat ik het zo fantastisch vind. |
Dus jij wordt enkel verliefd op een perfect gebouwde vrouw, gevoelens en innerlijk zijn totaal niet belangrijk,als ze maar goed gemaakt is.
Het goed vinden van muziek heeft toch net alles met gevoel te maken imo. Net als verliefd zijn. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Dus jij wordt enkel verliefd op een perfect gebouwde vrouw, gevoelens en innerlijk zijn totaal niet belangrijk,als ze maar goed gemaakt is.
Het goed vinden van muziek heeft toch net alles met gevoel te maken imo. Net als verliefd zijn. |
Zo'n vergelijkingen gaan niet op ... en nogmaals ; ik hou van muziek met gevoel; maar perfect afgeproducete tracks doen daar voor mij niet aan onder. Trouwens in techtrance zit ook amper gevoel en dat kan me ook behoorlijk boeien :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bunz
Ik deel Push zen mening
De platen van nu klinken wel anders, da klopt, ma da wilt nie zegge da die van nu slechter zijn. Ik kom nog veel platen tegen waarvan ik denk 'waaaaaw' :eyespop:
Het ding is natuurlijk da ik nog niet lang in trance zit en dus de "gouden tijden" nie heb meegemaakt. |
iere zowa tselfste... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|