return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
BETA website

deefje
Kheb de vraag al is gesteld in de tranceenergy thread, isser ne website voor de belgische tranceaddicts? In de thread "regels" staat ne link naar www.belgiantranceaddict.tk die verwijst naar de startpagina van skynet :p

Zout nie handig zijn om ne website te hebben, waar ge dan foto's kunt op dumpen, u kunt inschrijven op events in groep zoals de bus naar tranceenergy. Kunt ook profielen voorzien (gelijk looknmeet rommel) ma dan vo beta's :p, nen chat wetekik wa nog. Tes nie de bedoeling om het forum te vervangen, kzou de website ook linken aan het forum.

Denk da een subdomeintje op tranceaddict.com of ne .be wel te forceren valt. webspace/dns en zever (nie op ne pandora account e.d) kan ik eventueel wel fixe for free, en IT volk zitter hier ook genoeg precies. Als er dan iemand is die grafisch wa goed is om ne nice layout te make zen we rond.

Aangezien dak hier vrij nieuw ben, ben ik misch nie de juste om mij derover uit te spreke, dus let's here some comments!

Greetz
deefje
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by deefje

Zout nie handig zijn om ne website te hebben, waar ge dan foto's kunt op dumpen

Dat was tranceaddict.tk oorspronkelijk :)
Xilver
Die free webspace, is dat wat deftig? Met deftig bedoel ik PHP/MySQL ondersteuning, genoeg space voor foto's en filmpjes, genoeg trafiek om dat ook te kunnen hosten voor de beta's, en een aanvaardbare uptime. Want veel van die free hosts beloven veel, maar uiteindelijk hebben ze geen SLA die een aanvaardbare uptime garandeert.

Ik loop al 'n tijd met zo'n idee rond, maar een degelijke host kost al gauw wel wa geld. Ik wil me wel bezighouden met het ontwikkelen daarvan, maar ik geloof niet in gratis hosts.
eieregooie
Buh...

Tis niet dat die site een uptime van 99,9% moet hebben he, dat heeft TA niet eens :toothless

En als hij zegt dat hij wat kan "regelen", dan zal dat wel toch? Een vriend van me werkt als grafisch vormgever bij een webdesign bedrijfje en kan daar hosten zoveel ie maar wil, wanneer ie maar wil, dus in principe zijn er gratis mogelijkheden zat...
eieregooie
trouwens, we hebben betaparty.tk toch? :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium