return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Ik heb ff een vraagje over cd's branden!

hamburgerboefje
Ik wou dus weten of er ook brandprogrammatjes zijn waar ik het Bmp van nummers gelijk kan zetten. Ik heb namelijk 2 cd spelers op een klein mengpaneeltje aangesloten. Maar het zijn dus 2 simpele cd spelers zonder pich contol ofzo. Dus heeft er iemand idee of dit op de een of andere manier mogelijk is???
Ding Chavez
Dan kun je ze beter voor het branden met een ander programma op hetzelfde bpm zetten. En daarna op cd branden. Maar het is sowieso niet erg handig om alle nummers op een CD dezelfde bpm te geven, aangezien de meeste nummers dan een beetje verneukt zullen klinken (te langzaam of te snel). Maarja, als dit de enige manier is zou ik het zo doen.

GreetZ, DC
Kamaya
ja, je kunt het beste idd vantevoren alles gelijk zetten en dan branden.

Je zou Traktor kunnen gebruiken om gelijk te zetten en dan stuk voor stuk de nummers opnemen op hetzelfe bpm.

Ook bij Soundforge kun je pitchen en dan (wave files) opslaan. Hier gaat het gelijk zetten echter erruug kut.

Ik weet niet wat je precies wilt, maar is het niet handiger om al je nummers op mp3 te zetten en dan Traktor gebruiken om te mixen en je hele pc aansluiten opje soundsystem

De groeten,

Kamaya
Donna
dan kun je nog beter gaan vtt mixen op je comp,is makkelijker dan wat je nu wilt gaan doen enzow.
Hoop gekut om een resultaat wat je uiteindelijk toch niet wilt horen
LightForce
VTT of PCDJ werken daarmee wel. Verder zijn er denk ik weinig alternatiefjes. hmm je had vroeger op bandjes toch die synchron spreed dubbing? zouden ze op cd's moeten doen ;)

Nou ja ik vraag me trouwens wel af waarom je dit wilt?? want lijkt me nou niet zo mooi om een nummer te vertragen of jusit te versnellen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland