return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Monday Bar nyårsbaluns med buffé

Vizay
stefan kanske va lite för rund om fötterna för att orka stå still ;)

tycker RvG gjorde riktigt bra ifrån sig, han lirade aldrig tempest som jag hade hoppats men man kan inte få allt :p
Va en del folk som va jobbiga men det kändes ändå överlag som att de va färre sånna än vanligt, dock stod jag längst fram hela tiden. Kan ju ha varit fler längre bak.
Laszlo
quote:
Originally posted by Aendy
Lite för mycket folk för min smak, framförallt av sådant folk som kanske egentligen inte var där av samma anledning som mig och flertalet med mig. Musiken var dock grym. Måste framföra ett tack till Steve som jag hade följande dialog med:
- Steve, stanna kvar här en minut och låtsas snacka med mig
- Va?
- Grabben som står här började precis snacka och fetraggar på mig, så stanna bara kvar tills han fattat och går sin väg
- Nä fan, jag måste ju dansa lite

Tack Steve, ska komma ihåg det ;)

haha - den borde ju gå rakt in i citattråden :D
xPROXYx
Jag hade askul iaf, missade jace totalt, mitt gäng kom inspringandes när RvG körde silence, den va d full fart på oss:P
ja pappsen steve va lite runt om fötterna, men gey d va nyår dom som inte va d borde skämmas!

Vilka kommer på torsdag?
kram
Aendy
quote:
Originally posted by xPROXYx
Jag hade askul iaf, missade jace totalt, mitt gäng kom inspringandes när RvG körde silence, den va d full fart på oss:P
ja pappsen steve va lite runt om fötterna, men gey d va nyår dom som inte va d borde skämmas!

Vilka kommer på torsdag?
kram

Undrar om du inte fortfarande är lite rund om fötterna... ;)

Me be there!
xPROXYx
quote:
Originally posted by Aendy
Undrar om du inte fortfarande är lite rund om fötterna... ;)

Me be there!

Haha va menar du med det, ja va itne så full....tror ja?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden