return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Mixen met software

Toni_D2
Met die nieuwe MK2 is het nu ook mogelijk om 2 externe audiobronnen (bijvoorbeeld 2 platenspelers) op de console aan te sluiten, zodat er probleemloos geswitched kan worden tussen digitale MP3's en analoge vinyls. Bovendien is er nu ook een extra knop om meer voorbeluisteringsmogelijkheden te bieden via de hoofdtelefoon. Verder ziet het doosje er ook heel wat professioneler en steviger uit, en voelt het zo ook aan. Wel blijken ten opzichte van de vorige versie de midi-in en -uit en de digitale ins- en -outs weggelaten.

De MK2 bevat een ingebouwde geluidskaart zodat uw pc er al gene meer nodig heeft.
Antony
die mp3 versie zag ik net in Excell int Wijnegem shopping center voor 99 euro
Transfusion
Iemand die weet of die hercules feitelijk midi-commands stuurt zodat het ook te gebruiken zou zijn met ableton/traktor?
Zoja ga ik er waarschijnlijk deze week eentje halen om is te testen.

edit: na wat googelen
De compacte DJ Control MP3 wordt rechtstreeks gevoed door de USB-poort van de computer en is zowel geschikt voor gebruik met een desktop PC als met een laptop. Op die manier kun je mixen waar je maar wilt! Daarnaast kan de DJ Control MP3 ook andere mixing-software aansturen dankzij de MIDI-commando’s die hij naar de computer verstuurt.
dj Elof
Jasperovitsj
Oké, nu wil ik voor eens en voor altijd duidelijkheid :p

Bij die Hercules-console, heb je daar een externe mixer voor nodig als je gewoon op de pc wilt mixen? Want ik zie op het toestel zelf precies geen schuiven en toonregeling, en hoe moet je dan mixen? Kan je op de pc zelf met de bijgeleverde software echt mixen alsof het een virtueel mengpaneel is, of moet je om dat te doen effectief een mengpaneel tussen de console en je pc zetten? Want daar heb ik geen zin in, dan kan ik evengoed boven wat op koptelefoon gaan mixen :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium