return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 
Mixen met software

Bl@ckOut
Waarom zou dat niet mogen? Of je een nummer nu koopt op vinyl of als mp3 om het daarna op cd te branden, het medium maakt toch niets uit. Het is de muziek waar je voor betaalt. En als je al betaalt hebt voor de vinyl, wie gaat jou dan tegenhouden om 't te digitaliseren en op cd te branden of zo?
Push2005
Ik weet het niet, ik denk er zo ook over :)

Maar 'k wil het toch zeker weten... (sabam zijn niet voor nieks grote bastards :whip: )
Bl@ckOut
Tja, anders moet je het eens aan sabam zelf vragen. Als zij het al niet weten :)
Transfusion
Ik dacht dat het niet mocht. Ik ben er wel geen 100% zeker van.
djmoonwalker
Ik zag daarnet toevallig op de site van Bekafun (Izegem) dat er komende dinsdag 31 jan terug een demoavond is over digitaal draaien:

Volgende producten zijn aanwezig:
-Rane Serato Scratch
-BPM Digiscratch 2
-Stanton Finalscratch 2
-EKS XP10 Digital Dj Player

Reclamefolder: http://www.bekafun.com/aadj/poster%...0soft%20net.pdf

Ik zou misschien wel eens durven gaan. Misschien zijn er nog die dit zien zitten?

Push2005: Ivm zelf digitaliseren van vinyl en cd's. Ik zit met hetzelfde gevoel als jij. Ik zou het ook willen doen , maar ik heb al jaren zo'n 'niet weten wat/hoe' gevoel erbij.
Maar nu is het voor mij persoonlijk nu of nooit, ga niet blijven wachten. Misschien krijg ik dinsdag een antwoord van de fabrikanten, ofwel neem ik eens contact op met sabam.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium