return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Monday Bar Spring Cruise 2006

Snowave
Btw har någon playlisten på alla som lirade där. vill ha den =)

Var grymt bra trax! både kvällen och dagen därpå.

dvs rubb och stubb. =)
Funfrock
Glömde helt bort gruppkortet tyvärr :whip:

Annars var det en fin kryss, lite väl mycket sprit första dagen kanske.
Var inget kul att gå till jobbet imorse heller, kom hem med nattbussen kl 06:20 :(
Flanker
Hoppas någon lägger upp TA-kortet snart. Det togs ju ett snabb-foto när vi stod vid relingen med min digitalkamera också, tyvärr har jag ingen bra hosting-site att lägga upp det på ännu, men jag ska försöka ordna det. Någon som har ett bra tips på en sådan sida förresten?

För övrigt tycker jag det var en super-härlig kryss, det var ju första för min del men definitivt inte den sista! Och jag får väl försöka bli lite mer aktiv här på TA också kanske...
Kvicket
Galen kryss, galen scot! Fyfan vad bra han var.
Var uppe på panorama hela 1 gång och sen blev jag för full för att orka ta mig upp dit igen :)
Aldrig dansat så mkt som till scot, fan vad kul det var :D

Steve blåste mig totalt när det gällde kortet, jag föreslog i trapphuset typ kvart i två att vi skulle ändra till tre så man kunde samla ihop folk... Då nickade han glatt o sa ja :P
Laszlo
Svinrolig resa - inte på grund av musiken och stämningen men tack vare andra trevliga händelser och annat oväntat möte :) Jag höll mig större delen av kryssen till panorama. Fetast var utan tvekan när någon av funktionärerna drog ut någon sladd då Dahlbäck spelade så det blev knäpptyst i högtalarna i ett par minuter. Istället för att börja bua och kasta ruttna tomater började alla sjunga på "Pass this on", vilket bokstavligt talat fick håret på min kropp att resa på sig. Enbart det korta momentet i sig var värt pengarna. Sinnessjukt :)

En allmän uppfattning som folk tyckes ha från kryssningen var dock att det börjar hänga med allt för många nybörjare på dessa tillställningar. "Jävla fjantar" var det väldigt fager tjej vid namn Elin som kallade de, vilket jag tyckte vad klockrent :)

Såhär går det förresten när man blastar Scooter på kryssningen:

Det blev tyst, sen sprang jag :)

Tyvärr missade jag gruppfotot....stötte på Reveal och Aendy strax efter två då de varit ute på däck, men där var tydligen inte så många andra...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden