|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by verminator
hva faen skjer med mondaybar som bare booker træns for tida?
hva skjer med de gode gamle krysningene der beyer,väth osv er på lineupen
helvete ta mondaybar¤"!#!"# |
Agreed...kryssningen med Sven Väth var min allra första...helt sjukt bra kryssning. Ta hit Väth eller Tiefschawrz för bövelen, lite electro har fan ingen dött av :) |
|
|
| CJ InterCity |
| har missat alla kryss p.g.a ålder, ekonomi osv men nu har jag ingen ursäkt, så räkna med mig :D |
|
|
| jofawe |
| Jag vill ha house på denna .. Svenska housemaffian .. gärna ;) |
|
|
| anuga |
| Jag ska hänga mig om jag missar denna... |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Agreed...kryssningen med Sven Väth var min allra första...helt sjukt bra kryssning. Ta hit Väth eller Tiefschawrz för bövelen, lite electro har fan ingen dött av :) |
hehe sant
var min andre den, men fortsatt kanskje beste partyet jeg noen sinne har vært på!
er vel kun sonar2005 og barcelona generelt under sonar som kan toppe den valborg krysningen :)
skulle ønske de slo på technotrommen igjen og boooket litt større technoartister igjen. gjerne väth igjen :D dog skal høre han på nyttårsaften på cocoon :D
@hauken: greit nok med misstress barbara, men hun er ikke helt den store greia. hvis du tar i betraktning hvor store navn de booker innenfor trance-scenen, så er misstress barbara et null sammenlignet med de technoartistene som står for proporsjonalt store navn innenfor technoscenen :)
ble kanskje litt mye og mulig uforståelig norsk for deg/dere hehe, men det jeg vil fram til er at misstress barbara innen techno kan ikke sammenlignes (compare) med hva f.eks corsten er innenfor trance.
just my point of view |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|