return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 
Monday Bar Spring Cruise 2006

Vizay
yehepp dags å bege sig dårå, ses på båten :D
Christian Ö.
Vill också med på kryssen!:whip:
Kan bara säga, ta det lugnt.. kommer nog gunga en del för er i natt eftersom det blåser ganska krafigt just nu:p
jaja jag får väl i alla fall vinka av er eftersom jag nästan ser värtahamnen från mitt fönster:D
zoric
Jag önskar verkligen att jag hade åkt med på detta :<
ColinZeal
AAAAAHHH!!! Precis hemkommen från båten och måste säga att jag LÄNGTAR till Augusti! Fy satan vad GRYMT detta var!!! (första för mig)

Gick in i hytten tvärs över korridoren och snackade med lite skönt Värnamofolk. På söndagen gick jag in igen och tyckte jag kände igen en jävel därinne. "fan ÄR det där? Känner igen han som fan!"

Visar sig att det är killen som filmat och klippt ihop "Cosmic Gate Trance Energy 2003". ing Steve! Sanslöst nog så råkade jag tydligen hamna i hytten mitt emot Steves.

Hade också en trevlig konversation med Pjox tror jag hon kallade sig för?
:)

Nä, dags att sova sig nykter till jobbet imorgon! Tack alla för en jävla grym kryssning! Stämningen var helt jävla otrolig!

//Niko
Pjox
quote:
Originally posted by ColinZeal
Hade också en trevlig konversation med Pjox tror jag hon kallade sig för?
:)

Nä, dags att sova sig nykter till jobbet imorgon! Tack alla för en jävla grym kryssning! Stämningen var helt jävla otrolig!

//Niko

Japp det är Pjox hon kallar sig för :)

Jag förstår värkligen varför hytterna går fort som fan till MB kryssningarna!
Jag orkar inte utväkla mina tankar så mycket mer än att det var jävligt skoj även fast jag mådde minst sagt inte bra :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden