|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Du har aldrig varit på någon mondaybarkryssning va?;)
Det som utan tvekan varit det roligaste enligt mig är festerna utanför hytterna där dom pumpar hög musik och alla står och röjjer:D
Brukar vara några stycken som drar dit cd/mixer:) |
Nej ja har inte varit på nån kryss förut ;) vill man kånka utrustning på 50kg så får man väl göra det, tycker bara d e rätt bisart, vi hade inte tänkt spendera så jättemkt tid i hytten med tanke på att d faktiskt e nåra som spelar på golven :cool: .. känns som vi kan röjja lika bra me en boomblaster ;) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Braxen
Nej ja har inte varit på nån kryss förut ;) vill man kånka utrustning på 50kg så får man väl göra det, tycker bara d e rätt bisart, vi hade inte tänkt spendera så jättemkt tid i hytten med tanke på att d faktiskt e nåra som spelar på golven :cool: .. känns som vi kan röjja lika bra me en boomblaster ;) |
Ja så klart man kan men det och som du säger så finns det ju folk som lirar på golven men det är en skön kontrast ifall man tycker det är segt någonstans så går man ner till hytten.. ett litet klipp på hur det kan se ut http://www.tranceclubber.com/images...05/Förfest5.AVI
:D |
|
|
| Braxen |
| Kul ska det bli iaf ! vi e 7st som kommer från hollywood :D vill ni droppa förbi hytten, ta en cocktail å lyssna på finfin hus e d ba studsa förbi vår hytt, vet iofs inte vart den ligger men d kan ja återkomma med ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Roll Call
13 SWE-TAs
Pjox
CJ InterCity
Aendy
Vizay
Kaveh
Laszlo
Braxen
mr_fisken
xPROXYx
jofawe
staz
Steve
ENDAST 14 DAGAR KVAR !!! |
+1 ;) |
|
|
| jofawe |
| och jag ger mig fan på att jag inte ska få min kamera tills dess ... jävla hor-canon! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|