|
|
| CJ InterCity |
Någon som vet hur man tar sig från Stockholm C till Färjeterminalen? Visserligen påstår sig en av hyttkamraterna kunna allt om Stockholm, men det litar jag på när jag ser det :p
Ankommer 17:35 till Sthlm C förresten, hoppas det är lagom tid? :) |
|
|
| Laszlo |
| Värtahamnen är det som gäller, iaf om du kör...jag har bara åkt tunnelbana i Sthlm en gång i mitt liv och då var vi alla tämligen tankade (videobevis finns här och där på nätet :)). Därmed vet jag inte om det är värtahamnen du ska leta efter om du åker tunnelbana, men fråga bara i luckan eller vem helst på stationen och säg att du vill till siljaterminalen...Tunnelbanan ligger på 5-10 minuters promenadavstånd därifrån.... |
|
|
| Vizay |
siljaterminalen kan man ta sig till med lokaltrafik genom att åka till gärdet eller ropsten. Jag personligen skulle ta hållplats gärdet och gå därifrån, tar inte lång tid.
KARTA
Där ser du både gärdet och ropsten utmarkerade som tunnelbanor :) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Någon som vet hur man tar sig från Stockholm C till Färjeterminalen? Visserligen påstår sig en av hyttkamraterna kunna allt om Stockholm, men det litar jag på när jag ser det :p
Ankommer 17:35 till Sthlm C förresten, hoppas det är lagom tid? :) |
När du är i värtahamnen vid silja så får du se till att tänka på mig, för då är du i mina hemtrakter:D (jag kanske får komma ner till vattnet och vinkar av er:p ) hehe
Nej men det bästa är att ta tunnelbanans rödalinje från t-centralen mot ropsten, du åker tre stationer (från t-centralen) till gärdet och tar en liten promenad ner till siljaterminalen |
|
|
| Braxen |
| Lite mer än 5 veckor kvar bara :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|