|
|
| Laszlo |
| nu har jag samlat ihop gänget...vi blir åtta tappra själar som drar iväg på detta äventyr...inte varit på någon kryssning sedan vårkryssningen förra året, vilket är på tok för länge sedan....hoppas bara vi får tag på biljetter. Ska sitta som klistrad på luren på måndag morgon. Håll tummarna. Puss på er |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Om du kollar linupen så står det att Dancing Palace och Panorama golvet finns med... alltså Festival ! |
jo jag vet, men det står även att de har en större båt..
| quote: | Denna gång har vi dessutom lyckats boka partyskutan Silja Festival
en helg, vilket gör att betydligt fler kommer att ha möjlighet att åka med. Vi har
redan fått intresseanmälningar på långt fler hytter än vad som finns på båten,
|
Jag förstår inte.. det kan väl inte åka med fler trots att det är samma båt, eller har båten på något mysiskt sätt fått 1200 till hytter.. eller nått. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag förstår inte.. det kan väl inte åka med fler trots att det är samma båt, eller har båten på något mysiskt sätt fått 1200 till hytter.. eller nått. |
Snibbe - vad de menar är inte att båten blivit större, utan att fler har möjlighet att åka med tack vare att kryssningen äger rum på en helg, och inte tors-fre som tidigare. :) |
|
|
| Braxen |
| Hytt bokad ;) .. blir min första kryss :eek: |
|
|
| Laszlo |
| ...tokglömde att ringa imorse vid åtta...satt med deadline sedan 21 igår kväll, tur att jag kollade mailen när jag kom hem annars hade jag fan missat denna chansen också....nu fick vi tyvärr pynta ut 900 spänn per biljett...men det får fan gå...nu ska jag fan sova.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|