return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Bootleg mix van Universal Nation?

Vodkapompelmoes
Ne goeienavond allemaal

Heb onlangs ne remix gehoord van Universal Nation mét lyrics. Een vrouwenstem die zo van die dingen zegt als 'do u know what cha doing... you're making me feel' enz. Nu ik heb geen flauw idee waar ik deze schijf kan halen, downloaden... Volgens den DJ die dien avond draaide was het nen bootleg remix... ik geloof die gast ni want in 4 andere discotheken heb ik het sindsdien nog gehoord.

Iemand hier die weet wat de juist benaming vd mix is en waar ik eraan kan geraken.

Merci!!!
Tiger777
Djeezes neen, weer zo'n uberdiscotheek geval...

Maar allé, ik ben goed geluimd

Push vs. Chrissy Ward - Universal Nation (Right & Exact Vocal Mix)

(oja, verwacht u mor aan ne flame van hier tot ginder voor uwe post zenne... wij zijn zo... downloaden, da klinkt vies)
Vodkapompelmoes
quote:
Originally posted by Tiger777
Djeezes neen, weer zo'n uberdiscotheek geval...

Maar allé, ik ben goed geluimd

Push vs. Chrissy Ward - Universal Nation (Right & Exact Vocal Mix)

(oja, verwacht u mor aan ne flame van hier tot ginder voor uwe post zenne... wij zijn zo... downloaden, da klinkt vies)

kweetet, kzit hier bij de bigboys van trance en ik kom hier af met zo'n vraag. maar ja, ik wist wel dat ik hier mijn antwoord zou vinden. adhv uwen uitleg mag ik ervan uitgaan dat er wordt neergekeken op de meer 'gangbare discotheken'? wat wordt er hier aanzien als een deftig alternatief om naartoe te gaan?

en ja, downloaden... vies woord, i agree on that.
Push2005
Downloaden ... :nervous:

It's called "Sharing" :) ( als ge P2P's gebruikt tenminste)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Vodkapompelmoes
wat wordt er hier aanzien als een deftig alternatief om naartoe te gaan?

The Oh, Complex, Re-loaded, en zowat elke keet waar Furax, Greg C, Q-IC, Ghost of Coone of liefst allemaal samen draaien :crazy: :crazy:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium