|
|
| Kongo_kim |
Bara jag och Trancedanne som tycker Lagerbäck borde avgå?
Han har varit tränare i 8 år nu landslaget och det är dags för någonting nytt.
Antingen Torbjörn Nilsson som hade framgångar med U-21 landslaget eller en utländsk tränare.
Guus Hiddink vore ju rena drömmen |
|
|
| ScuL |
som förväntat :(
tyskar vinnar jämt.... om de spelar dåligt eller inte |
|
|
| Braxen |
Ny tränare å en smärre generationsväxling hoppas jag på, Mellberg är förmodligen en av de mest överskattade svenska spelarna genom tiderna (för att överdriva en smula, men bara just en smula..).
Lucic har överglänst honom, men även han får vika ner sig för nya namn, alexandersson oxo, Stenman e mannen för framtiden.
Anders Svensson hejdå, Linderoth ? .. vad ger hans far Lagerbäck för tjänster för att sonen ska få vara ordinarie egentligen ?.. Henke, hejdå .. Allbäck, hejdå .. m.m. |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Bara jag och Trancedanne som tycker Lagerbäck borde avgå?
Han har varit tränare i 8 år nu landslaget och det är dags för någonting nytt.
Antingen Torbjörn Nilsson som hade framgångar med U-21 landslaget eller en utländsk tränare.
Guus Hiddink vore ju rena drömmen |
Hiddink ska ta över Ryssland efter VM.
Vi förtjänade inte att gå vidare, och så är det bara. Tycker kanske att det skulle vara bra om man satsade på något nytt istället för Lagerbäck, han har suttit där tillräckligt nu.
Jag skulle vilja se Nilsson som förbundskapten, absolut. |
|
|
| Braxen |
| För övrigt cred till Ljungan som jag tycker är sveriges jämnaste och bästa spelare detta vm, där vet man alltid vad man får, 110% jävla vilja och slit i 90min. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|