|
|
| Kongo_kim |
Än är det för tidigt för min del att sia om gruppen.
Hoppas mina spådomar är lika bra som EM2004 då jag tippade Sverige, Danmark och Italien på samma poäng och Sverige Danmark vidare på målskiljnad.
En sak är säker Trinidad är chanslösa. |
|
|
| zoric |
heh, där hade du allt rätt :D
efter att ha sett de slutgiltiga trupperna och de träningsmatcher som spelas innan vm ska vi väl kunna få en bättre aning om läget :) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
En sak är säker Trinidad är chanslösa. |
det trodde man väl om Senegal också ;)
nej man ska aldrig ta ut vinsten i förväg. jag tror det är den stora anledningen till att England torskat varje gång.
De höjer sitt landslag till skyarna och gudförklarar spelarna. Då får spelarna en enorm press på sig själva och misslyckas de så kallas de landsförrädare (notera Beckham i Argentinamatchen).
Personligen hoppas jag och önskar att någon av outsiderna kommer långt och kniper medalj. Sist hoppades jag på Senegal.
Men jag tror att Tyskland vinner. De spelar tråkig fotboll men lyckas alltid komma långt. Vem trodde tex att de skulle ta sig till final i VM 2002? =)
Och nu på hemmaplan och allt. Det är som serverat. |
|
|
| ScuL |
| Hm Sverige - England spelas i Köln. Det är typ 18 mil från där jag bor. Känns nästan lockande att dra dit :D |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Vizay
Kom ihåg att en spelare inte gör ett lag, det vill till att dom är samspelta fortfarande.
Inte ens Ronaldinho kan rycka upp ett lag från att förlora till att vinna. |
det är ju det Ronaldinho kan! :toothless :p
Sverige må ha klarat sig från dödens grupp förra gången, men vare Argentina på topp?! nee.. Nu vann ju Argentina kvalet i sydamerika och jag tror dom kommer gå långt i år :) skulle va coolt me Brasilien VS Argentina i finalen :D vet dock inte om d går inte kollat upp d :P
Ingen i Sveriges grupp kan känner sig säker tror jag, förrutom trinidad & tobago då som är borträknat brån början det är dock alltid kul med överaskningar,, men inte för många överaskningar :P tror inte det skulle vara så kul med en final mellan låt oss säga ghana mot trinidad & tobago skulle ju inte vara världens roligaste match att kolla på precis. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|