|
|
| SWE_TRANCE |
Jafan Sverige, idag gäller det!!
Jag började bli smått nervös redan igår kväll efter GER-POL när försnacket började inför kvällens match.
Idag är det lite sådär konstig oros-känsla i magen och när man tänker framåt mot matchen ikväll får jag en ilning genom hela kroppen.
Men jag längtar dit också, en härlig känsla som är svår att beskriva (en del av er har den säkerligen också) :)
Och jag är optimistisk, finns ju liksom inget annat alternativ för då rasar ju allting...låter sjukt men det känns verkligen så :eyes:
Har detta VM-jippo verkligen tagit oss svenskar med sådan storm eller är det bara jag?! :crazy:
För egen del var det samma känslor i kroppen VM 2002 och EM 2004, skillnaden i år är ju att allt har varit så framhävande i media så det känns än mer viktigt nu :)
Vad gäller startelvan ikväll tror JAG inte att vi får se någon förändring mot senast.
Det kommer förmodligen att bli ett ganska kompakt spel över mittfältet idag, och då tror jag lagerbäck väljer Svensson istället för Källström.
Hur ska ni spendera timmarna före match och var/hur ska ni se kvällens drabbning?
Själv så slutar jag i god tid idag, runt 15.00.
Systembolaget, hem, duscha, på med "sverigekläderna" sen ut på stan och sätta mig i en park och försöka lugna nerverna med några kalla öl.
Sedan försöka ta mig in på någon uteservering med storbilds-TV..sedan får utvecklingen i matchen bestämma vad som händer :D
En sak är säker, blir det vinst ikväll kommer jag att festa hela natten...och inte klaga på baksmällan imorgon!!
HEJJA SVERIGE NU FÖR BÖVELEN!!!!!! |
|
|
| zoric |
| Sverige måste vinna ikväll, och det hoppas jag att man gör. Hoppas också på att England klantar till det, men de har världens enklaste utgångsposition nu, Hoppas som fan på att de underskattar Trinidad & Tobago. |
|
|
| Braxen |
HUR I HELVETTE KAN SVENSSON FORTFARANDE FÅ SPELA ?! NU LACKAR MAN JU PÅ RIKTIGT :whip:
(..han spelar väl?) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Braxen
HUR I HELVETTE KAN SVENSSON FORTFARANDE FÅ SPELA ?! NU LACKAR MAN JU PÅ RIKTIGT :whip:
(..han spelar väl?) |
håller med att han ska bort.. |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by RebeL9
då måste det vara fler än en eftersom Al Jaber var med i VM 90 också |
Saudiarabien var inte med i VM 90 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|