|
|
| Braxen |
| Jag gillar Rami, men d e tur att vi möter Trinidad i första matchen .. :nervous: |
|
|
| Vizay |
jag tror stenhårt på att det hela är en bluff, varför annars skulle lagerbäck inte vilja avslöja vem som ska stå?
Okej om det gällde en utespelare för att överaska men när det gäller målvakt så är skillnaden så liten...
helt enkelt ett sätt att psyka motståndarna så dom blir knäckta när dom inser "fan också, deras förstemålvakt står ju där"
alternativt så klär dom isak i en sån mantel som harry potter har som gör honom osynlig. åsså står han framför shaaban eller alvbåge å tar allt utan att dom ser honom ;) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tror stenhårt på att det hela är en bluff, varför annars skulle lagerbäck inte vilja avslöja vem som ska stå?
|
För att nu kommer målvakterna ge 110% på träningen imorn .. så ere alltid i fotboll och lagidrotter i allmänt att man mörkar med ersättare .. så d e inte direkt konstigt, konstigare skulle d vara om d vore en bluff .. vilket d självklart inte är .. |
|
|
| Vizay |
| jag tror redan målvakten som ska stå vet. Du kan inte avslöja matchdag för en spelare om han ska spela eller inte, man måste få en chans att förbereda sig mentalt annars kommer det gå åt helvete i ett stort mästerskap som detta... |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tror redan målvakten som ska stå vet. Du kan inte avslöja matchdag för en spelare om han ska spela eller inte, man måste få en chans att förbereda sig mentalt annars kommer det gå åt helvete i ett stort mästerskap som detta... |
Lagerbäck sa idag att han inte sagt något till målvakterna än, han presenterar laget som vanligt kvällen innan match, dvs imorn kväll .. det är proffesionella fotbollsspelare vi pratar om, alla som är där vet att dom kan få spela, dom är redan mentalt förberedda, dock så tror ja Shaaban har ett bättre psyke än Alvbåge .. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|