|
|
| zoric |
Smart.
Jag har ärligt talat inte följt Chile särskillt mycket sedan 1998. Vet dock att Navas är en viktig spelare i dagens Chile.
Synd att de inte spelar då Sverige inte riktigt kommer att få ut riktigt lika mycket av sitt Sydamerikanska motstånd inför matchen mot Paraguay. |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by benni
kunde dom inte vänta tills sverige matchen? vem fan vill ha en irsk brud :stongue: |
haha yea ;\
svenska blondiner e bättre :P
| quote: | Originally posted by zoric
Smart.
Jag har ärligt talat inte följt Chile särskillt mycket sedan 1998. Vet dock att Navas är en viktig spelare i dagens Chile.
Synd att de inte spelar då Sverige inte riktigt kommer att få ut riktigt lika mycket av sitt Sydamerikanska motstånd inför matchen mot Paraguay. |
yep :\
mark gonzalez är också väldigt viktig, han köptes av liverpool förra året föresten men lånades ut till real sociedad denna säsong 05/06 eftersom han inte fick arbetstillstånd i england. Hans säsong blev väldigt framgångsrik han gjorde mål mot bl.a. real madrid :)
aja tråkigt att dom inte tänkar på laget.. |
|
|
| zoric |
Gonzalez känner jag till också, Duktig spelare.
Surt för Chile :confused: |
|
|
| zoric |
| Gjorde den här precis efter att lagen hade blivit dragna, Då hade jag Serbien som slutsegrare och Sverige utslagna i Kvarten. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|