|
|
| Tiger777 |
^^ rofl, wordt ge ni nét dik van slechte voeding?
De meeste mensen klagen over ondergewicht!
Feit is, da slecht voedsel u dik maakt, ma het alléén op slecht voedsel steken is ook ni helemaal juist. Neem nu mij, ik eet massas vet (probleem van het zgn slecht voedsel), en ik kom geen gram aan. De opbouw van u skelet, uw metabolisme, uuw hartslag, uuw efficientie van energiegebruik en god weet welke factoren allemaal nog maken uit of ge dik of mager zijt.
maar ik zeg ook altijd: "Voedsel is gif. Zorgt er altijd voor dage u gif ni concentreert. Eet gevarieerd." Maja, gezonde voeding... Da's ook een subjectief gegeven he. Iemand die alleen sla(gezond) eet, zal er ook ziekelijk gaan uitzien. Iemand die cola light(gezond) drinkt slurpt lekka aspartaam binnen. Doe normaal als ge eet en zeg neen tegen light en mager! |
|
|
| Bomar |
Gezonde voeding is denk ik ook het belangrijkste !! En daar hechten de studenten niet veel belang aan precies. Ik ben ook een van de weinigen op kot die altijd zelf gezond kookt:D .
En ik ga twee keer per week 10 km lopen op de piste. Voor de rest doe ik niet veel; ik haat fitness; wil liever naar buiten in de gezonde lucht;)
lengte 1m92
gewicht 85 kg
Bij mij is het altijd bijkomen in den blok en afvallen in de vakantie, dus da schommelt constant. |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
^^ rofl, wordt ge ni nét dik van slechte voeding?
|
Ik weet niet of dat tegen mij is, maar dat bedoelde ik dus.
Als ik soms van die dikke wijven op straat zie, dan ga je me niet wijsmaken dat die gezond eten. En dan zeggen ze nog dat ze gaan fitnessen. :haha:
Gezonder eten helpt veel beter dan fitnessen. Elk heeft zijn prijs natuurlijk. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by TOR
Dit is trouwens mss het ideale topic om het idee van een BeTA-fietsweek weer boven te halen :) |
das van voor mijnen tijd, ma zou goe zijn. eens een reden om mijne koersfiets van stal te halen :p
en effe over den decathlon, creatine enzo is almaal goe en wel... ma ge moet er nogaltijd iets voor doen ook eh, en als da na 2 weken nog geen resultaat toont... ni opgeven |
|
|
| Synthesia |
| ^Goed idee! Zie ik ook wel ne keer eens zitten :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|