return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp

cyberia
quote:
Originally posted by Antony
in een zwembad met een plankje vanvoor, voortgang maken door enkel de crawlbeweging van je benen goed uit te voeren is ook een buikspieroefening

overschot van gelijk,ma ik denk ni dat de mensen daaraan denken als ge over buikspieroefeningen spreekt;)

quote:
Idd, dat laagske wegwerken is het moeilijkste...hoe dit zo rap en efficient mogelijk doen is de vraag

vooral op u voeding letten en inspanningen van langer dan 20min aan gematigde intensiteit doen
eieregooie
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream.../bb.laatste.asf

:D
Bertn
muahahahhaha!

best tv ever:D
Bl@ckOut
Lengte: 1m66
Gewicht: iets van een 54 kg
BMI: 19.6

Ik zou tegen begin volgend jaar dus graag tegen de 60 kg aanzitten maar dat gaat moeilijk worden. Meeste dat ik ooit gewogen heb is 57 :(

Volgens studies van weetikveel worden de Belgen te dik, maar dat valt op dit forum blijkbaar wel goed mee :)
djcresto
lengte: 1m78
gewicht: 83kg
bmi: 26
streefdoel: 78kg

Heb ooit 110kg gewonen op men zwaarste moment. Dus tgrootste deel van men vermageringstocht zit er nu toch al een tijdje op. Laatste maanden zijn er wel terug een 2-3 tal kilo's bij. En die wil ik er af. Wil eigenlijk constant onder de 80 's ochtends, 's avonds en met kleren aan. Wat ik ervoor ga doen, terug iets meer op men eten letten en proberen niet te grote porties te nemen. Bewegen doe ik voldoende. Minstens 3 tot 4x sport per week. Fitness vind ik geen sport trouwens, das bewegingstherapie ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium