return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp

Gladius
hmm, kben toch niet tevreden hoor. Ik heb veel meer getraind dan vorig jaar, en toch kon (of durfde) ik m'n eigen geen zwaarder tempo opleggen. Ik had achteraf ook niet het gevoel dat ik er 'alles' uit had gehaald.
de plaats zegt zowiezo weinig omdat er veel meer volk meedeed. de tijd, 1 minuutje beter dan vorig jaar... meh =)
Synthesia
^Damn damn al die mooie initiatieven, nice guys, en congrats Gladius :)

Me sebiet gaan inschrijven in de fitness..hopelijk heb ik der binnen een uurtje nog zin in...nog maar 2x geweest van de jaar :nervous:
Antony
vorig jaar om men broer een plezier te doen de korte classic run in tessenderloo meegedaan. waren wel iets te laat aan de start door verkeer enzo. eerste bochten dus kunnen zoeken tussen al het volk dat al op de baan was en verder constant mensen inhalen geef je op den duur ook op, al zigzaggend was het ook ongeveer nog 10km :p heb achteraf niet eens naar men tijd gekeken, was wel 3 minuten sneller dan men broer :)

maar is wel mooi daar inderdaad, liepen door een sporthal vlak voor het podium waar een orkest aan het spelen was en je kon de muziek langs de kant op voorhand zelf mee kiezen op de website enzo... was leuk

succes dit jaar en hopen op een even stralende zon als verleden jaar
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Antony
vorig jaar om men broer een plezier te doen de korte classic run in tessenderloo meegedaan. waren wel iets te laat aan de start door verkeer enzo. eerste bochten dus kunnen zoeken tussen al het volk dat al op de baan was en verder constant mensen inhalen geef je op den duur ook op, al zigzaggend was het ook ongeveer nog 10km :

Hell yeah!

Toen ik die de eerste keer meedeed stond ik realtief vanachter bij de start, en het heeft exact 2 minuten geduurd voor ik eigenlijk over de startlijn kon vertrekken. Die 2 minuten kwamen toen wel mooi bij bij m'n eindtijd :rolleyes: En als je zo laat vertrekt loop je de eerste 3 kilometer toch constant volk voorbij tot je eindelijk bij een groep komt die uw eigen tempo loopt...

Dit jaar toch iets meer naar voren proberen te vertrekken :)
domineesje
quote:
Originally posted by domineesje
Hoogte: 1,69m
Gewicht: 50 - 51 kg
BMI: 17.9 - 18

kantje boord ondergewicht :(

streef ==> tegen 31/12/2006, 52 - 53 kg ('t zal moeilijk gaan ze)

Heb mijn streef haalt!!! ik zit er zelf een kilo over en nu zo houden :)

Hoe zit het met de anderen en hun streven?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium