return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp

Bl@ckOut
quote:
Originally posted by djcresto
ik sta zo goed als elke dag op de weegschaal :D

Zo heb ik ook een periode gehad, maar dan in de hoop dat ik wat was bijgekomen :)
Jasperovitsj
Aight, kheb mij zonet ingeschreven voor The Classic, op 10 juli in Tessenderlo. Kheb die wedstrijd een paar jaar geleden ook al eens gelopen, en dat is echt een onvergetelijke ervaring. 4000 lopers op een prachtig parcours door het centrum van Tessenderlo, tussen 10000-en supporters, overal muziek en animatie, tis eens wat anders dan een normale stratenloop. :)

Het doel is toch wel om zeker onder de 40 minuten te lopen, en hopelijk top 250 halen...
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Aight, kheb mij zonet ingeschreven voor The Classic, op 10 juli in Tessenderlo. Kheb die wedstrijd een paar jaar geleden ook al eens gelopen, en dat is echt een onvergetelijke ervaring. 4000 lopers op een prachtig parcours door het centrum van Tessenderlo, tussen 10000-en supporters, overal muziek en animatie, tis eens wat anders dan een normale stratenloop. :)

Het doel is toch wel om zeker onder de 40 minuten te lopen, en hopelijk top 250 halen...

Nice. En over welke afstand hebben we het dan, anders zegt die 40 min niet veel natuurlijk :)
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

nice initiatief :) en hopelijk haal je je streef

succes!
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Nice. En over welke afstand hebben we het dan, anders zegt die 40 min niet veel natuurlijk :)

10 kilometer :)
Wel een redelijk golvend parcours, maar de tijd die je verliest op de hellingen maak je weer goed tijdens de afdaling. Enfin, zolang je tijdens de afdalingen de motor niet opblaast :)

Daarstraks trouwens Gladius tegengekomen in de uitslagen van de Antwerp 10 miles. Net geen top 500, en een tijd van 1u08, not bad at all!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium