return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 
BETA Afvallers & Verzwaarders Kamp

Gladius
komop manne, komende zondag allemaal de Antwerp 10 miles meedoen =)
Jasperovitsj
Komt weeral wa te vroeg om zonder voorbereiding mee te doen :sadgreen:
Xilver
quote:
Originally posted by Gladius
komop manne, komende zondag allemaal de Antwerp 10 miles meedoen =)

gezond doen zeker... zot :p
Icone
quote:
Originally posted by Kelly*
Hoogte: 1,71 m
Gewicht: 47-48 kg
BMI: 16

Mijn streefdoel: 54 kilo
maar ben nog nooit boven de 50 geraakt....:whip:
zelfs ni dak 3 jaar gestopt was met sporten :conf:

Holy crap :eyes:

Best oppassen daarmee zou'k zeggen! Ik denk dat ge gerust zelfs 62kg zou mogen wegen ofzo.

Mijn 'stats':

Grootte: 1m91
Gewicht: +/-83kg
BMI: 22.75

Gezonde voeding van de mama (soep, pattatekes, groenten en vlees) en héél véél met de fiets naar school gaan (20 jaar). Meestal ging ik vroeger dan nog elk weekend een 5-tal uur sjotten, of een paar uur basketten :)

Kheb wel een vrij 'statische' job (read: achter de pc zitten) en ik heb een wagen nu, dus ik ga wat extra's moeten inlassen... Oppassen voor da buikske eventueel dus!

Op zich ni veel schrik om bij te komen ofzo, want dun zijn zit runs in the family :)
TOR
quote:
Originally posted by Icone
Kheb wel een vrij 'statische' job (read: achter de pc zitten) en ik heb een wagen nu, dus ik ga wat extra's moeten inlassen... Oppassen voor da buikske eventueel dus!

Hehe, dito.
Ben op korte tijd al vijf kilo bijgekomen gewoon door niet meer de fiets te nemen naar het station zoals tijdens de schoolperiode.

Al een geluk dat ik nog 1 keer per week volleybal, anders was het hek al helemaal van de dam. In het weekend probeer ik ook zoveel mogelijk de fiets te nemen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium