|
|
| Antony |
ik ken wel alles over creatine :p sport-lo afgestudeerd eh...
monohydraat is inderdaad den beste, álsge het al koopt doede da best in nen apotheek, daar hebtge de meest zuivere. en inderdaad, da houdt veel water op waardoor spieren sneller in massa toenemen.
ik heb het ook een periode gedaan, maar dan niet speciaal om massa bij te winnen. ben ook niet speciaal aan de blokken gaan trekken toen :p ik gebruikte het om sneller te revalideren. zat met Osgood-Schlatter aan beide knieen... |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben toch al de volle anderhalve kilo afgevallen :toothless
En normaal ging ik ook fitnessen, maar dat bleek fincanieel niet haalbaar :( Dus ik zit nu een beetje verplicht thuis wat te klooien met 2 gewichtjes en veel push-ups :o
Kent er trouwens iemand een goeie oefening met gewichten (5 kilo per stuk) om de schouders te versterken? Ik heb wel ni veel plaats om ze uit te voeren, en het mag ook liefst niet te belastend voor de rug zijn... |
|
|
| Antony |
| ^ bedankt, goed voor in mijn collectie... heb al een dikke kaft vol met 'de beste buikspieroefeningen' :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kent er trouwens iemand een goeie oefening met gewichten (5 kilo per stuk) om de schouders te versterken? Ik heb wel ni veel plaats om ze uit te voeren, en het mag ook liefst niet te belastend voor de rug zijn... |
gaan zwemmen ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|